Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Met Storm en mij (Annemrie) gaat het allemaal prima hoor. Complimentje gehad van DA dat hij zo prima op gewicht is, tandjes in orde, wormenkuur gehad. Hij zit echt prima in zijn vel op het moment. Onderlinge wedstrijdjes rijden we ook nog steeds en zijn in 3 wedstrijden nu B+4. 2 juni staat er weer een wedstrijdje op het programma. Gisteren lekker in de les mee gereden. Hij zweette als een otter dus ben wat eerder gaan uitstappen. Manege eigenaresse vroeg ik of ik niet een rondje buiten wilde uitstappen met de meiden uit de les. Ja hoor das prima, altijd fijn voor de paardjes. Vond het ook wel een teken van vertrouwen. Vandaag ga ik met een stalgenootje lekker een rondje buiten rijden en morgen heb ik een fotoshoot. Kortom allemaal leuke dingen.

. Het lijkt me leuk om hier mee te praten en onze belevenissen te vertellen. Natuurlijk moet ze eerst nog een beetje wennen aan haar nieuwe stal/weiland en leren we elkaar een beetje kennen. Er is nu dus nog niet zo heel veel te vertellen. Deze week wil ik beginnen met wat grondwerk, gewoon de basis dingen voor een goede relatie. Daarna kijk ik wel even verder hoe ze dit oppakt. Ze is nu 3,5 en net een paar maanden onder het zadel. Ik wil daarom nu nog niet gaan rijden met de winter voor de deur. Deze winter lekker veel grondwerk/wandelen/longeren enz. en dan in het voorjaar het rijden oppakken.