James die erg goed springt, een met lage neusriem waarvan ik het hoofdstel wel mooi vind, hoge neusriem mooier maar hij is wel mooi afgewerkt. Een knappe atlas. En mijn eigen kyra en Sem!
Peeps valt inderdaad nog iets op de voorhand maar we zijn ook pas weer een weekje dres. matig aan het rijden na de dracht. Hiervoor 3 a 4 maanden stilgestaan met afentoe een buitenritje ivm dracht.
James en ik hebben vandaag weer geoefend voor de cross van as. zaterdag. Tijdens het poetsen viel het me op dat hij steeds meer appeltjes krijgt in zijn vacht. Heb het geprobeerd te fotograferen, maar dat viel nog niet mee.
Peeps zijn we pas net weer aan het oppakken. Achterhand komt er al redelijk goed onder en hierdoor gaat ze van voren ookal weer zakken, alleen nog iets te veel op de voorhand. Ef wat meer conditie krijgen en dan kan ze daar doorheen gereden worden, wat voorwaartser Ze moet actiever worden!
Ja want op die laatste foto valt ze indd heel veel op de voorhand. Ja Lory is al zo actief die moet ik juist veel voorwaarts neerwaarts rijden. Want die heeft zo de neiging hard te lopen
Peeps normaal ook maar na de dracht niet. Ze is nu totaal niet op conditie en snel moe. Dus met inrijden/losrijden is ze erg actief en daarna al snel moe. Kwestie van conditie opbouwen weer
Ja indd, Lory had dat ook anar de dracht, maar die blijf toch altijd een hete pony haha. Ze heeft echt gewoon energie voor 10, Als is ze zo moe staat ze nog te springen.