Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Helemaal mee eens, maar voor Lita vind ik dit eerlijker en ze zou van begin af aan al voor mijn zusje zijn. Ik heb haar toen ingereden en dat ging zo goed dat ik haar maar ben blijven rijden
zodoende. Dus, nu wordt ze 'eindelijk' voor mijn zusje en ga ik met mn jonkie verder! DDW1190 schreef:Haha ik durf dat echt niet hoor een heel parcours.
Misschien dat het ooit verandert, maar moet wel een paard hebben waarvan ik weet dat hij wel rondkomt

Ik ben springen dan na een paar keer alweer beu! 
LoveLita schreef:DDW1190 schreef:Haha ik durf dat echt niet hoor een heel parcours.
Misschien dat het ooit verandert, maar moet wel een paard hebben waarvan ik weet dat hij wel rondkomt
Oefenen, oefenen, oefenen
Ik spring op zich wel graag, hoe hoger hoe beter.. Maar om steeds weer te moeten trainen, dat kan ik er echt niet voor opbrengenIk ben springen dan na een paar keer alweer beu!

Hoogte valt vaak wel mee. Ik train vooral op techniek. Afstanden inschatten, tempocontrole en leren naar voren rijden wanneer nodig. En vooral heeeeel veel moeilijke rare lijntjes.
Die zet echt de meest rare dingen neer.
Heb toen met Ermelo nog een parcourtje gesprongen en dit voorjaar thuis nog een keer en verder niet meer volgens mij.. Ben echt een dressuurmiepje geworden
Vorige week bijvoorbeeld. Bailey aan het klieren en ik melig aan het lachen. haha Dat was dus echt niks he
maarja B paarden springen is vast geen appeltje eitje

Dan stook je je jasje uit!! Ach, beter dan heel de dag regen.. 
Moet natuurlijk niet warmer worden haha!
Dat kunnen we wel gebruiken!
doos haha