MissToseland schreef:we gaan marin plat spuiten
ZENNNNNNNN

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
silby schreef:LoveLita schreef:Lianne ja
Ik baal er ook echt van ja. Ik hoor alles of via hier of via het HSV topic, best lastig.
Net als met die stalindeling! Die heeft Marinda dan doorgestuurd, maar dat is voor haar dan ook weer moeite doen terwijl het ook in een keer goed zou kunnen..
Die crossindeling heb ik maar via de site bekeken.
was een kleine moeite hoor meidmaar snap wel dat je er van baalt dat jij telkens geen mail krijgt
silby schreef:suusiejj schreef:Hahaha je begint gewoon paar dagen eerdet met het grote werk qua boenen en dan heb je vrijdag iets minder werk , handig![]()
Zie je ons al zitten met zn allen Borrel, kalmeringstabletten, jointjes chillllllllllllllll
hahaah ja laten we er een hippie kamp van maken
suusiejj schreef:Ik denk dat ik morgen al wel begin met Asra zn voeten bovenop schoon schrobben, hij heeft op zn linkerachterhoef een middelbrede witte streep lopen.
En 1 van zn voorhoefjes is wit/geel dus moet ff flink schrobben denk ik en de rest van de dagen schoonhouden.
Staartje afknippen, en de dag ervoor of de dag zelf scheer ik zn snorhaartjes weg
suusiejj schreef:MissToseland schreef:maarre neem wel even een beerenburghje mee, gaan we relaxt de proef in.. wie neemt de joint mee?
Of valt dat onder doping?
Nee valt niet onder doping , wel onder Hollandse groenten
Ik neem de floeitjes wel mee ofzo