Jantine_ schreef:Hallo en bedanktHebben jullie mischien tips voor die bespiering?
welke bespiering??
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jantine_ schreef:Hallo en bedanktHebben jullie mischien tips voor die bespiering?
Garmana schreef:Jantine_ schreef:Hallo en bedanktHebben jullie mischien tips voor die bespiering?
welke bespiering??
Naomi_Haffie schreef:waar is iedereen joh ?
Jantine_ schreef:Daar heb ik wel ervaring mee jaIk ga hem wel maar 1 á 2 keer per week rijden maar zal het even met de eigenaresse overleggen.
Girlgamer schreef:Jantine_ schreef:Daar heb ik wel ervaring mee jaIk ga hem wel maar 1 á 2 keer per week rijden maar zal het even met de eigenaresse overleggen.
Wij willen wel foto's van die Haf
Roma_4ever schreef:Naomi_Haffie schreef:waar is iedereen joh ?
git en ik zoeken elsje viederelsje
Naomi_Haffie schreef:ik wil echt m'n spullen kwijt, ze mogen bieden wat ze willen, ik wil het echt kwijt.. vind het zonde om in de prullenbak te pleuren.
Girlgamer schreef:Ik had morgen afgeproken met een meisje die Link zou gaan bijrijden.
Heb haar net toch maar afgezegt. Wil toch liever niet dat er iemand anders aan mijn schatje zit
lotteluvah schreef:
Hier helemaal. Lijkt zo wart door de flits.
http://img401.imageshack.us/img401/3276 ... 297zc6.jpg
Het heldere bruine bewijs
Garmana schreef:HAHA ik heb ze net geplaatst van Amor![]()
Naomi_Haffie: wat voor spullen??
xLariss schreef:Straks komt de hoefsmind.
Ga ik vanmorgen de paarden buiten zetten, pallie wil al niet mee komen. Dus ik trek dr ff mee, staat ze in het weiland. wil ik net het draadje dicht doen, rent ze vet hard terug naar stal. Dus ik denk; mischien vind ze het koud. Dus ik ga naar binnen; zeg tegen m'n moeder. Pallie wil niet naar buiten want het is te koud. Zegt ze; ah joh, daar kunnen haflingers wel tegen.
Kom ik net thuis, zijn dr manen + staart helemaal bevroren, aan die haren bij dr benen en onder dr buik zat allemaal ijs, pallie stond een beetje te rillen. Dus ik had de deken van daisy gehaalt (2 maten groter) en deed hem bij pallie om. Net een jurk, dus ik die deken singel om doen. Komt m'n vader net ff thuis zegt ie; wat is dat nou weer? Ik zeg; pallie met daisy's regendeken. Zegt z'n collega; het is nu net een biervat
Noh; arme pony, word ie uitgescholden voor biervat.
Gelukkig heeft ze het nu wel lekker warm
Babsie_Flash schreef:xLariss schreef:Straks komt de hoefsmind.
Ga ik vanmorgen de paarden buiten zetten, pallie wil al niet mee komen. Dus ik trek dr ff mee, staat ze in het weiland. wil ik net het draadje dicht doen, rent ze vet hard terug naar stal. Dus ik denk; mischien vind ze het koud. Dus ik ga naar binnen; zeg tegen m'n moeder. Pallie wil niet naar buiten want het is te koud. Zegt ze; ah joh, daar kunnen haflingers wel tegen.
Kom ik net thuis, zijn dr manen + staart helemaal bevroren, aan die haren bij dr benen en onder dr buik zat allemaal ijs, pallie stond een beetje te rillen. Dus ik had de deken van daisy gehaalt (2 maten groter) en deed hem bij pallie om. Net een jurk, dus ik die deken singel om doen. Komt m'n vader net ff thuis zegt ie; wat is dat nou weer? Ik zeg; pallie met daisy's regendeken. Zegt z'n collega; het is nu net een biervat
Noh; arme pony, word ie uitgescholden voor biervat.
Gelukkig heeft ze het nu wel lekker warm
Whahahahaha!
Mooi voor in de opening van nummer 14:
Wist je dat Larissa een biervat als paard heeft?