Roma_4ever schreef:wat een leuke haf
die rijd ik altijd in waalre, met de huifkar en onder de man, vorig weekend zou ik haar rijden met de meeting, maar heb ilona mee genomen, roosje is kreupel. Hopen dat het gauw weer beter gaat, de lieve roos

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roma_4ever schreef:wat een leuke haf
Naomi_Haffie schreef:kwil allemaal nieuwe spulletjes kopen bij divoza, alleen ik heb geen geld en een koopverbod.
Naomi_Haffie schreef:joehoeee ben ik alleen ?
Naomi_Haffie schreef:ik ga , morgen maandag of dinsdag, mischien op een shet rijden , ligt eraana of die weer goed loopt, denk t nie
Naomi_Haffie schreef:en dan ga ik op een andere manege uurjte voor mezelf rijden, of ik krijg les,
Naomi_Haffie schreef:ik heb zin om haffie te rijden, ik ga vragen of ik 1 x in de 2 weken les mag krijgen op de manege,
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:en dan ga ik op een andere manege uurjte voor mezelf rijden, of ik krijg les,
Toe maar! Een beetje fanatiek?
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:ik heb zin om haffie te rijden, ik ga vragen of ik 1 x in de 2 weken les mag krijgen op de manege,
Heb je nu geen les dan?
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:kwil allemaal nieuwe spulletjes kopen bij divoza, alleen ik heb geen geld en een koopverbod.een koopverbod??
Naomi_Haffie schreef:hehe eindelijk iemand![]()
we komen daar niet zo vaak.. alleen het is daar superleuk en al helemaal niet duur, dus zij ze ja jullie mogen ook gewoon vrij komen rijden als je wilt hoor [ want als we in de buurt zijn geeft ze meestal geen les ]