Lous schreef:Nee hij staat niet alleen. Blijft een echte kudde-haf. Je kunt ook niet alleen met hem het bos in, das echt 1 grote ramp.
haha amber is juist bang voor haflingers...trauma opgelopen toen ie veulen was
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Nee hij staat niet alleen. Blijft een echte kudde-haf. Je kunt ook niet alleen met hem het bos in, das echt 1 grote ramp.
Lous schreef:Daar hebben we juist de shetten voor gekocht.
Jive zou dan twee maanden de wei op gaan, maar zou dan alleen komen te staan. Puck was van een collega van mijn moeder. Dus we hadden zoiets van leuk voor Jive. Maar omdat Jive er maar twee maanden staat zou Puck de rest van de tijd alleen staan en daarom kwam Goos.
argonlover schreef:bij de mijne ook, dan is t vanaf t begin tot t einde hinnik hinnik hinnik (als ie naar t bos moet (alleen))
Monica_86 schreef:Lous schreef:Daar hebben we juist de shetten voor gekocht.
Jive zou dan twee maanden de wei op gaan, maar zou dan alleen komen te staan. Puck was van een collega van mijn moeder. Dus we hadden zoiets van leuk voor Jive. Maar omdat Jive er maar twee maanden staat zou Puck de rest van de tijd alleen staan en daarom kwam Goos.
Oh jahmaar shetjes staan gewoon altijd buiten ofnie?
argonlover schreef:ja idd, al die mensen naar je kijken en argon kan echt heel raar hinniken, of superhard of zon hinnikje dat niet helemaal goed lukt, dan hoor je hem echt helemaal inademen voor een lange hinnek en dan heb je zo iets van oh nee. maar dan komt er een raar piepgeluidje uit
Lous schreef:Mijn vader heeft toendertijd op het weiland wat we hiervoor hadden een schuilstal voor de schapen gemaakt. De wei was niet echt handig. Je moest eerst door twee andere weilanden voordat je bij je eigen was.
Toen konden we kiezen tussen ons oude weiland en het weiland wat we nu hebben.
Ons weiland nu ligt direct aan de weg. Eerst heb je het ene hek..een stukje groen en dan het andere hek waar de paardjes achter staan.
Mijn vader heeft toen de schuilstal uit elkaar gehaald verplaatst, daar weer in elkaar gezet en aangepast.
Sinds eind van de zomer vorig jaar heeft hij de tegels in en om de stal verlengd, zodat de pony's een uitloop hadden. Daaromheen schrikdraad zodat ze alleen op de wei kunnen als wij dat goed vinden.
Jasia schreef:Lous; lekker een eigen weiland!
Maar ik ga..
Jasia schreef:Lous; lekker een eigen weiland!
Maar ik ga..
Lous schreef:Zeker weten, verwende krengen.![]()
Maar ze zijn het ook gewent om de hele dag buiten te staan. Goos al heel zijn leven. Hij was 1,5 toen we hem kochten. Vlak daarvoor hebben ze hem even tijdelijk op moeten sluiten op stal. Toen hij bij ons kwam had hij witte plekken van het schuren. Had hij alleen maar uit verveling gedaan.
Lous schreef:oh jee, dat wordt zeker nog wat![]()
Die van mij zijn zelfs zo dat als het regent , ze nog gewoon buiten blijven staan
Lous schreef:Jeetje je hebt wel een mietje hoor zeg Moon, ach ja als tie maar lief is.
Maar dat zit wel snor denk ik, of baard
argonlover schreef:argon gaat blij de wei uit en blij de wei ingeen idee wat ie leuker vind, ik denk toch wel de wei