Wauw knappe nebu! Dat blauw staat 'm zo gaaf Knappe kyr & peeps, succes met je operatie trouwens (1 van jullie 2, kan jullie niet uit elkaar houden ) En een verjaardags haf, gefeliciteerd! Knappe lil!
Voor is het niets hoor dat je iets plaatst Moet het niet persoonlijk pakken Peeps en Kyra zijn trouwens leuk maar dat had ik al eens gezegt denk ik
horsii
Geplaatst: 22-04-12 09:34
Gisteren niks gepost dus vandaag is het weer tijd voor peeps en kyr van mijn kant Wat is het zeg dat ze niet meer bij elkaar staan en wat mis ik de heerlijke buitenrij omgeving. kyr en peeps vorige zomer, pas bijna 1 maandje oud en al stoer mee op buitenrit
Charlotte_L Een ECHTE Maflinger! Haha! Mooi paardje! Peeps & Kyra zijn zo schattig:) Missznaomi, mooie haflinger, is het bij haar ook zo grappig soms om die verharing te zien?:p Veer heeft nu een licht hoofdje en een streep van haar neus tot ogen is nog donker, daar is haar winterhaar nog, echt grappig :-P Zotte Kyra! Maestroox3 Nebu is mooi & hij springt echt goed he! horsii, echt wel leuk als dat zo goed ging!
Ja we reden de hele tijd zo rond, ze liep keurig in het rond. In juni gaan we voor het eerst onderling Z starten en dan van het buitenseizoen ook officieel hopelijk
Bijleespost:
Pagina 55 Lieve foto's Kayleigh_ Wat een schattige veulentjes Lisa Leuke foto van Luna Leuke bewerking Josien Ze ziet er goed uit Yvank_ ! Stoere foto van Twice Ziet er netjes uit lieskehh
Pagina 56 Leuke foto's Austriatrick Ook leuke foto's Marlis Wat is Lynn mooi Leuk koppie! Mooie foto's Kayleigh Hahaha dat hoofd van Beau... En nog zo'n maflingerhoofd van Story
Pagina 57 Nobbi ziet er netjes uit Armando is leuk om te zien Damella is mooi in conditie Die 1e foto is leuk Kayleigh Prachtige foto met de zon EmmyJoyce Leuke foto van Nobbi Lieve foto die eerste Ina Die 1e foto is heel stoer astwice, jammer van het zadel..
Pagina 58: Leuke Haflinger xess Mennen lijkt me ook nog wel stoer met Wolder Die galopfoto is mooi Kayleigh Lieve foto van Nobbi! Leuke foto's Cynn_x Mooie Haflinger Wiek3 Inde is mooi in conditie Stoere foto's van Angus Gave springfoto van Famke! Gefeliciteerd met je wpen laurahh (Volgens mij is zij echt heel erg klein of niet?)
Pagina 59: Leuke foto's cahrlotte_L Lekker zo'n buitenrit! Mooie sfeerfoto van Winnie Wat een stoertje vesaservice ! Leuke actiefoto van Kyra En Peeps plat door de bocht Leuke foto's Wendy1987 Op Beau had ik al gereageerd, 1e foto is netjes
Pagina 60: Mooi koppie heeft die Haf Kayleigh Twee paarden kost tijd, maar het is wel leuk! Ziet er netjes uit Susasuus Leuke Haf gossa4ever Stoere foto's van Nebu! Wat een mooierd mamendt Leuke foto's Kayleigh Stoere foto van Yoor Stoere Haf Offline Ziet er netjes uit! Leuke springfoto's gossa4ever!
Pagina 61: Wat heeft Marlijn een mooi hoofdje Leuk die spaanse pas veerlebeest, Goldy vindt dat ook zo geweldig om te doen. Ziet er relaxt uit macholover Oeps die 1e foto gossa4ever Maar 2e ziet er weer braaf uit Leuke foto coronalime Mooi koppie heeft Shanti Leuke Beaufoto! Die 2e foto is leuk Kayleigh
Pagina 62: Leuke foto's van Kitty, ziet er netjes uit voor haar leeftijd Leuke Haflinger, zeker voor de koets Pieter25! Peeps loopt lekker zo los Stoere Nobbi! Hihi die bloemetjes macholover, leuke foto's Leuke foto's charlotte_l Stoere foto van Kyra Die 1e foto van Wendy is leuk! Rijden met Peeps ziet er netjes uit Stoere springfoto van Nebu!
Pagina 63: Leuk zo die buitenrijdfoto met Peeps en Kyra! Leuke foto's Marlis
Nog 4, dus ik hoop het binnen 2 a 4 wedstrijden wel voor elkaar te hebben . En dan train ik haar thuis gewoon helemaal klaar voor het Z (Eenvoudige wissel en appuyementen zitten er al op, het is alleen puntjes op de i zetten), ze zal wel blij worden van een 20x60 en dan de diagonaal mogen uitstrekken . Ik denk dat ik met Wolder en Goldy ongeveer tegelijk een klasse hoger ga
@mrijk knappe haf hoor, vooral op die leeftijd nog:D gefeliciteerd @pieter25 ziet er goed uit, ook mooie foto voor de kar:D @horsii knappe peeps en kyra weer, kyra groeit hard zeg! hoop dat het goed met je been gaat? @hilly200 wat een knappe haf, wel een behoorlijke bult zeg! @macholoverr oooh wat een lieve fotos:D @charlotte_L wauw wat heeft je haf een mooi kleurtje, haha die gek in de bol foto is echt leuk @Marliss knappe peeps en kyra altijd leuke fotos @missznaomi wauw mooi haf zeg ! @marlis hahaha maffe peeps @Maestroox3 wauw die kan goed springen:D @horsii oooooh ik ben verliefd! @Marlis hahaha gekke bek! @Nessie dat wil ik nou ook een keertje willen doen he!
en alex vorig jaar zomer en nu look the difference