Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ympi schreef:Dat heb ik dus niet in huis, weet zelfs niet of dat hier in ons belgenlandje te vinden is!
Denk ook niet dat het zou werken, is echt zo een zwarte, plakkerige vlek en enorm groot, net op de sprong dus kan je moeilijk schrobben! Been niet wassen volgens jou?
Sjemira schreef:@Josien: mooie pony hoor, alleen jammer dat haar voorpluk kort is, ik zou de manen regelmatig toppen dan worden ze voller.
Hihi omdat er steeds meer vragen naar een filmpje van mij en Crispy, hier een filmpje van even geleden, was 15 januari ik heb haar dus op 2 januari gekocht en ze heeft ook nog eerst een weekje vakantie gehad dus ja dit was misschien de 4x erop, het gaat nu wel wat beter
http://youtu.be/Hf8wpeJ-TxE
Jodie_Delano schreef:Ympi:
Inderdaad we hopen niks ernstig, maar ja we wachten rustig even af.
Vandaag waren de hoefjes weer wat warmer, dan zaterdag, zondag en maandag.
Ik zou de pisplek schoon maken maar veder echt niet en al helemaal niet met koud water.
Pas op met de kouw, meteen een dekentje op en goed drogen!
Ympi schreef:Jodie_Delano schreef:Ympi:
Inderdaad we hopen niks ernstig, maar ja we wachten rustig even af.
Vandaag waren de hoefjes weer wat warmer, dan zaterdag, zondag en maandag.
Ik zou de pisplek schoon maken maar veder echt niet en al helemaal niet met koud water.
Pas op met de kouw, meteen een dekentje op en goed drogen!
Dekentje op haar been leggen?![]()
Heb enkel haar been -enkel haar sprong zelfs- gewassen hoor, met een emmertje warm water en een washandje! 't ging er veel makkelijker af dan verwacht met dat warme water.
Daarna opgezadeld en lekker gereden, was alleen veel te laat thuis en lag veel te laat in mijn bed!
Ympi schreef:Jodie_Delano schreef:Waarom kan iedereen leuke filmpjes en foto's plaatsen en ikee niet??
Euhm?!Omdat je geen foto's en filmpjes maakt? Of kan je ze gewoon niet plaatsen?
Ter compensatie, nog wat foto's van mijn knollie!
Sjemira schreef:ja tuurlijk specialBel stel jezelf en je paardje even voor.
SpecialBel schreef:Sjemira schreef:ja tuurlijk specialBel stel jezelf en je paardje even voor.
Weer wat leven hier,![]()
Oke ik ben 12 jaar, ik rijd momenteel 6 jaar, en ik rijd natuurlijk haflinger Maresie
Maresie is zelf 16 jaar geloof ik, en loopt L/M1.
Ik zal zo even een betere foto zoeken![]()
http://6.media.hyves-static.net/1467832 ... 32509.jpeg
Ympi schreef:Inderdaad welkom hier! Leuk dat je er ook je leeftijd en niveau bij noemt. Zo weten we tegen wie we praten!