krijg men 2 foto's niet geupload! stomme beveiligde werk pc van mij
Sita_
Geplaatst: 24-05-11 11:23
Ik vind het echt niet mooi, alhoewel Ninthe het wel kan hebben.. Heb ook echt gezocht naar een hoofdstel met lage neusriem die mij ook wat aansprak, deze komt uit Zweden. Maar dan denk ik ook weer, praktisch gaat voor mooiheid..
Dat was ook de reden van mijn vraag.. want ik vind het ook echt niet mooi Maar als het praktisch is
Marlis
Geplaatst: 24-05-11 11:26
E_Nalanta schreef:
Oh wat zonde van d'r manen, ze zijn zó mooi
Ja vind het ook erg zonde, ze heb nog wel een bos hangen maar wel een stukkie korter dan dat het was:(
@Ponylies: Dankjewel
Als ze er fijner van loopt, lekker mee doorgaan
Sita_
Geplaatst: 24-05-11 11:30
Laurahh schreef:
Dat was ook de reden van mijn vraag.. want ik vind het ook echt niet mooi Maar als het praktisch is
Daarom.. Als ze over een tijdje heel netjes de stelling en buiging en alles snapt en ik er van voren wat minder werk aan heb en zij daar ook rustiger word in haar beweging/houding dan ga ik weer eens proberen met een hoge neusriem..
Mooie frontriem. Ik moet ook een nieuwe hebben mij blingbling laat los.
Ben zo trots op me hondje. Hij vond de paarden altijd hardstikke leuk, renden ook mee met buiten rijden met peeps en wandelen enzo. Tot dat hij met het wandelen geschopt werd door een ander paard, die hem gericht ging schoppen door naar achter te lopen, hij liep niet eens in de buurt. Sindsdien vind hij het eng. Maar hij komt wel bij peeps en kyr in de buurt alleen ze moeten geen rare bewegingen maken, maar ze zijn lief met hem. En wandelen/rijden moet je als Sem mee gaat met iemand extra zijn want blijft die een deel achter omdat hij dat eng vind nu.
Toen Kyra geboren was ging hij haar wel gelijk aflikken toen ze nog nat was en nu lag ze vandaag te slapen en ging hij er bij liggen en over haar neusje likken Kyra is gek op dat beest, die zoekt hem zelf altijd op en vind het juist jammer dat Sem soms weg ga als ze naar hem toe kom.
lieskehh
Geplaatst: 24-05-11 12:11
xkimmx schreef:
Wat gaaf jullie frontriems. Zou ook zo graag zo'n frontriem willen Ik heb er alleen weinig aan met die huge voorpluk van mijn haf.
hah ja dan heeft het weinig zin, opwedstrijd zou het wel kunne