Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ben benieuwd!
alleen is nog bezig met uploaden!
? Bailey_4ever schreef:Dat is bij mij dan weer het enige positieve aan dat ik zo klein ben blijven hangen op een 1.57m, want ik pas nog mooi op mijn Haflinger die dan even groot is als jouw Bailey.Ze is indd maar 1,36,5Vandaar dat onze stop voor max. eind volgend jaar stond. Ze is gewoon echt klein.

En echt genieten van haar laatste jaren 
Je bent geboren in 1994, dus je hoeft pas bij de paarden te starten in 2013 inderdaad. 
MoonWencke schreef:Ja, springen wilde ik ook nog wel gaan doen, maar dat zie ik zo snel toch ook nog niet gebeuren tussen de paarden
. Heb er ook voor gekozen om haar niet uit te brengen tussen de paarden. Ik vind het niet eerlijk tegenover haar en mezelf. Heb een 2-jarige KWPN'er staan, dus ga ik daar mee verder en mijn zusje neemt Lita dan over.
Had ik nog B, L1 of L2 gereden had ik haar misschien wel tussen de paarden uitgebracht.
Springen met die hit! S_uus schreef:Oh dat scheelt!
wel jammer dat de vos nog zo klein is joh, ouders zijn wel groot?
Wil je ook springen of ?
Nu met bailey op M niveau kan ik ook helemaal genieten van de moeilijke hindernissen en het parcours. Dat gaat alleen nog maar beter worden met paarden waar ik qua maat goed op pas.
ik zou het eigenlijk niet weten.. 1,75 ofzo? haha
vind het wel een uitdaging