Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:45

Ook hier geen boekje :n

Heb er wel heel veel zin in! Dressuur gaat nu steeds beter, sinds ik met dubbelgebroken bitje rijdt :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 15:56

DivaMiep schreef:
Ik zit nu op de Uni, dus dat kan nog ff niet, als ik hem heb als ik thuis ben zet ik de inhoud meteen op bokt goed?!

Tja, ik weet wel dat het super leuk wordt, maar ik wordt altijd heel erg nerveus. Heel stom want het maakt me geen donder uit of ik 1e of laatste wordt! Ik ga echt alleen voor de ervaring en dat ik eens ergens anders rijd! ( Ik rijd bij een haflingerfokker waar ik altijd alleen rijd, dus dan vind ik het af en toe heel leuk om ergens anders heen te gaan en te zien hoe de rest het doet enzo!)

maargoed, ik heb laatst van die druppeltjes gekocht voor tegen stress, en ik denk dat ik die maar eens ga proberen.

Nou, nu nog even 1 werkgroep en dan lekker naar huis! :D Boekie kijken!

Wij hadden jaaaaaaaaaaaren geleden ook zo'n iemand op me vorige stal.
Ik ging heel relaxt met stalgenoot op concour en onze paarden.
Maar zij zat uren voor ze moest tegen een muur aan te hijgen puffen, heeeeel rood hoofd.
Zweet liep alle kanten op en ze shakte helemaal :\
Lijkt me heel erg!

Heb jij dat ook zo erg? :o hopelijk helpen de druppie's +:)+
Op zo'n gestreste manier kun je ook niet goed optimaal genieten toch?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-09 16:22

ik kan het me niet voorstellen om zo nerveus te zijn... meestal ben ik de rust zelve qua spanning :P (alleen is abe altijd dwars met vlechten) .. hier ook nog geen boekje geloof ik..... heb er eigenlijk niet op gelet of de post er al is...
zo nog even les en dan moet het zaterdag helemaal goed komen met ons :D

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:24

lauraenabe: oh dat lijkt me heerlijk :+ :=
mijn haf is er vorige x op wedstrijd 2 x vandoor gegaan,tuurlijk door mijn spanning 8)7

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:27

Ik ben ook altijd de rust zelve.. Alleen op het moment zelf krijg ik wat kriebels, maar dat is meer gezonde spanning.. :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:28

Hmm rust zelve, ik ben pas echt rustig als ik in de auto zit en As in de trailer staat..

Asra die niet stilstaat met vlechten (Hier een vlieg, daar jeuk , goh me borst aanraken dat kan ik ook weleens doen) of we wel optijd zijn vertrokken, of het niet uitloopt voor we weg kunnen haha.
Babs roept altijd :"We lopen op schema :D ".
Dan gaat het wel haha ben niet kei zenuwachtig wel stressig

Met wassen word ik soms al gek van hem een dag ervoor, hij wil de shampoo opdrinken :?
4x me lijstje nachecken.
En op concour ben ik meestal wel kalm.

Asra is me de 18de omhoog gekomen toen ik net zat maar dat kwam door een paard wat zo'n beetje in galop de trailer uit sprong.
De 20ste ging ie onderweg naar het inrijterrein er ff vandoor maar dat zijn 10passen ofzo

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:30

Oke, ik ben wel altijd zenuwachtig voor het trailerladen en de autorit.. Pas als we er zijn ben ik weer rustig..

Ik kan mijn paarden ook niet zelf meer laden omdat ik ze helemaal gek maak door mijn zenuwen.. Ik kom ook echt niet van de angst/zenuwen af, maar dat heeft te maken met een aantal eerdere gebeurtenissen.. :o

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:37

Heb net piaffe ruitersport gebeld, mijn artikelen zijn nog steeds niet binnen want waren niet op voorraad. Maar heb ze ECHT zaterdag nodig, krijg er zenuwen van zeg!

Ze belt me zo terug en dan ga ik eens even boos worden, want het is nu ruim 2 weken geleden dat ik alles besteld heb. En in die tijd kunnen ze het echt wel van het ene filiaal naar het andere sturen. :?

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:40

oh, piaffe :x daar kun je beter niks bestellen als je haast hebt :=
wel rot!

Ik verwacht helemaal niks van de wedstrijd dus ik ben ook niet zenuwachtig :+ vlak voor de proef wel, maar als ik dan eenmaal rij is het wel ok :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:44

Emmaar schreef:
Heb net piaffe ruitersport gebeld, mijn artikelen zijn nog steeds niet binnen want waren niet op voorraad. Maar heb ze ECHT zaterdag nodig, krijg er zenuwen van zeg!

Ze belt me zo terug en dan ga ik eens even boos worden, want het is nu ruim 2 weken geleden dat ik alles besteld heb. En in die tijd kunnen ze het echt wel van het ene filiaal naar het andere sturen. :?

Ooooh Piaffe :roll:
Wedden als jij zegt :"Nou ik word hier knap chaggerijnig van".
Dat zij je herhaald :"Oh word je hier chaggerijnig van?".
#@$@%#%$#@#@$ -:(- _-:( ..
Ik heb wel paar dingen meegemaakt maar met mijn bitloze hoofdstel heb het ook 2 / 2,5 week geduurt :n

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:47

MissToseland schreef:
oh, piaffe :x daar kun je beter niks bestellen als je haast hebt :=
wel rot!

Ik verwacht helemaal niks van de wedstrijd dus ik ben ook niet zenuwachtig :+ vlak voor de proef wel, maar als ik dan eenmaal rij is het wel ok :)

Bij de proef denk ik altijd aaaaaaaaah kom op zeg As!!!!!!!!!
Hij is altijd heel rap maar op concour issie wat duffig na het inrijden, ik rij dan ook niet TE lang in en draaf ook niet super veel maar ik denk dat het meer is omdat ik bij de paarden weg rij en alleen in een ring verder rijd.
Hij schreeuwt dan meestal ook wel tijdens de proef omdat ie zich ineens alleen voelt :=

Zeg hebben jullie misschien iets wat echt werkt met je haarnetje?
We hadden afgelopen concour met schuifjes dat stomme netje vast gemaakt maar ben hem donderdags beide proeven verloren :?

Nu had mijn instructrise het over van die U vormige ijzerdraadjes bij de kruitvat , moest ik er 2 van halen en dan bleef ie wel zitten ofzo maar kan die hele dingen niet vinden :?
Laatst bijgewerkt door S_uus op 08-09-09 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:47

Zo, ben even goed geïrriteerd tegen ze gaan praten. En nu lukt het dus ineens wel. Vrijdag heb ik het binnen (volgens hun) Dus daar hoop ik maar op, anders heb ik een probleem!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:50

Sita_ schreef:
Oke, ik ben wel altijd zenuwachtig voor het trailerladen en de autorit.. Pas als we er zijn ben ik weer rustig..

Ik kan mijn paarden ook niet zelf meer laden omdat ik ze helemaal gek maak door mijn zenuwen.. Ik kom ook echt niet van de angst/zenuwen af, maar dat heeft te maken met een aantal eerdere gebeurtenissen.. :o

Ooh een vriendin van me heeft dat ook stress over brengen op dr paardje.
Dat dier word dan fel en bokt ook gmeen dan , maar soms lokt zij het ook extra uit beetje triest.

Andere vriendin dat paard trok zich het ook heel erg aan waardoor het rijden vaak mis ging. Hij ging gewoon dribbelen en zij vond dat echt niet leuk ze werd er ook verdrietig van.

Nu heeft ze een tinkertje en gaat het veel beter die doet er niks op uit .

Mijn instrucrise zei in het begin weleens :"Rustig Suus geen stress het komt allemaal goed".
Sindsdien is asra zn stap ook tactischer :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:52

Emmaar schreef:
Zo, ben even goed geïrriteerd tegen ze gaan praten. En nu lukt het dus ineens wel. Vrijdag heb ik het binnen (volgens hun) Dus daar hoop ik maar op, anders heb ik een probleem!

Jaaah oliebol zeg, ik denk dan als iets niet op vooraad is zet dan even op de site :)
Voorkomt toch een hoop problemen voor hun en voor de klant!

Ik duim met je mee meid

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:56

Ja inderdaad, en ze lieten echt pas een week na mijn bestelling weten dat het niet allemaal op voorraad is, zet het dan inderdaad op de site van 'dit is niet op voorraad', dan weten de klanten ook wat hun te wachten staat. Zit ik hier in de stress.

Dankjewel ! :o

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 16:57

Ik ga even broodjes shoarma maken en dan naar Guus! Nog even rijden, proefje oefenen ed *D
Doeg!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:00

Veel plezier meid!
Ik ga eten en omkleden honden uitlaten enzooo :wave:

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:14

doeg allemaal!
Ik moet nog even kijken waar ik witte bandages weg scharrel dan :+ en dan emma nog ff lief aankijken O:) want kan zelf niet super bandageren :n

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:15

Emmaar schreef:
Net een aangepaste tijdsindeling gekregen van de crosstraining, en zag dat ik bij jou zit, Lianne ;)

Hier ook nog geen boekje |(

Leuk :)
Ik heb weeeer geen mail gehad :(
Die vrouw zou zondagavond volgens mij ook die tijdlijsten mailen.. ookal niet gehad..
Ik mail haar dalijk nog wel even, begin er nu toch wel flink de balen van te krijgen :=

silby schreef:
Ik snap je helemaal..hier nog zo'n zenuwpees :')
Ik heb nu ook druppeltjes merk alleen nog niet dat ze werken :\
welke heb jij??

Marin, ik had voor mijn examens tabletjes, soort snoepjes eigenlijk. :j
Die hielpen mij zó goed!
Ik heb nog een test zakje liggen, wil ze wel voor je meenemen? :)

Sita_ schreef:
Ik ben ook altijd de rust zelve.. Alleen op het moment zelf krijg ik wat kriebels, maar dat is meer gezonde spanning.. :)

Ik heb ook nergens last meer van. :n
Alleen als iemand die bij me is gaat stressen doe ik het ook, maar zodra ik er weer opzit is het goed :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:17

Man wat irritant Lianne (zo is je naam toch :o ? ) met die mails :?

Dat heb ik ook als Babs of wie dan ook in de stress schiet, schiet ik mee!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:19

Lianne ja :)
Ik baal er ook echt van ja. Ik hoor alles of via hier of via het HSV topic, best lastig.
Net als met die stalindeling! Die heeft Marinda dan doorgestuurd, maar dat is voor haar dan ook weer moeite doen terwijl het ook in een keer goed zou kunnen..
Die crossindeling heb ik maar via de site bekeken.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:20

ooh dat mag wel Liannen :j
hoe meer kalmerende middelen hoe beter _O-

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:20

LoveLita schreef:
Lianne ja :)
Ik baal er ook echt van ja. Ik hoor alles of via hier of via het HSV topic, best lastig.
Net als met die stalindeling! Die heeft Marinda dan doorgestuurd, maar dat is voor haar dan ook weer moeite doen terwijl het ook in een keer goed zou kunnen..
Die crossindeling heb ik maar via de site bekeken.

was een kleine moeite hoor meid ;) maar snap wel dat je er van baalt dat jij telkens geen mail krijgt |o

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:21

we gaan marin plat spuiten _O-

ZENNNNNNNN :))

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 17:21

Jah indd snap die fustratie wel.
Ik weet niet of ik mail zou moeten ontvangen maar ik doe geen cross iig :)