Heb er wel heel veel zin in! Dressuur gaat nu steeds beter, sinds ik met dubbelgebroken bitje rijdt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DivaMiep schreef:Ik zit nu op de Uni, dus dat kan nog ff niet, als ik hem heb als ik thuis ben zet ik de inhoud meteen op bokt goed?!
Tja, ik weet wel dat het super leuk wordt, maar ik wordt altijd heel erg nerveus. Heel stom want het maakt me geen donder uit of ik 1e of laatste wordt! Ik ga echt alleen voor de ervaring en dat ik eens ergens anders rijd! ( Ik rijd bij een haflingerfokker waar ik altijd alleen rijd, dus dan vind ik het af en toe heel leuk om ergens anders heen te gaan en te zien hoe de rest het doet enzo!)
maargoed, ik heb laatst van die druppeltjes gekocht voor tegen stress, en ik denk dat ik die maar eens ga proberen.
Nou, nu nog even 1 werkgroep en dan lekker naar huis!Boekie kijken!
Emmaar schreef:Heb net piaffe ruitersport gebeld, mijn artikelen zijn nog steeds niet binnen want waren niet op voorraad. Maar heb ze ECHT zaterdag nodig, krijg er zenuwen van zeg!
Ze belt me zo terug en dan ga ik eens even boos worden, want het is nu ruim 2 weken geleden dat ik alles besteld heb. En in die tijd kunnen ze het echt wel van het ene filiaal naar het andere sturen.
MissToseland schreef:oh, piaffedaar kun je beter niks bestellen als je haast hebt
wel rot!
Ik verwacht helemaal niks van de wedstrijd dus ik ben ook niet zenuwachtigvlak voor de proef wel, maar als ik dan eenmaal rij is het wel ok
Sita_ schreef:Oke, ik ben wel altijd zenuwachtig voor het trailerladen en de autorit.. Pas als we er zijn ben ik weer rustig..
Ik kan mijn paarden ook niet zelf meer laden omdat ik ze helemaal gek maak door mijn zenuwen.. Ik kom ook echt niet van de angst/zenuwen af, maar dat heeft te maken met een aantal eerdere gebeurtenissen..
Emmaar schreef:Zo, ben even goed geïrriteerd tegen ze gaan praten. En nu lukt het dus ineens wel. Vrijdag heb ik het binnen (volgens hun) Dus daar hoop ik maar op, anders heb ik een probleem!
Emmaar schreef:Net een aangepaste tijdsindeling gekregen van de crosstraining, en zag dat ik bij jou zit, Lianne![]()
Hier ook nog geen boekje
silby schreef:Ik snap je helemaal..hier nog zo'n zenuwpees
Ik heb nu ook druppeltjes merk alleen nog niet dat ze werken
welke heb jij??
Sita_ schreef:Ik ben ook altijd de rust zelve.. Alleen op het moment zelf krijg ik wat kriebels, maar dat is meer gezonde spanning..
LoveLita schreef:Lianne ja
Ik baal er ook echt van ja. Ik hoor alles of via hier of via het HSV topic, best lastig.
Net als met die stalindeling! Die heeft Marinda dan doorgestuurd, maar dat is voor haar dan ook weer moeite doen terwijl het ook in een keer goed zou kunnen..
Die crossindeling heb ik maar via de site bekeken.