Zit nu met al de visite benede.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Vergeten dat mijn laptop meeneembaar is.
Zit nu met al de visite benede.
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:mooi zadel suus ! en ook dat dekje en bontje joh!
haha ja vet he![]()
wil nog meer HV polo
hoeist met jou eigenlijk¿
suusiejj schreef:Jotee schreef:Vind Noor's zadel mooier,
wies noor, wie ben jij , en volgens mij ben jij weer het type alles van mij is alleen mooi, mja kan het ook donders verkeerd hebbe
Naomi_Haffie schreef:ja ik hoop ook dat het mag, kan ik af en toe een echte wedstrijd rijden mischien;
ja jammer dat die dekjes echt niet makkelijk verkrijgbara zijn
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:ja ik hoop ook dat het mag, kan ik af en toe een echte wedstrijd rijden mischien;
ja jammer dat die dekjes echt niet makkelijk verkrijgbara zijn
in ruurlo wel die dekjesmja
jah zou leuk zijn
lotteluvah schreef:Ik had dr ff gelongeerd. En daarna gingen we ff samen "zitten"dan staat ze en dan zit ik voor dr en kriebel dr borst enzo. Gaat ze helemaal met haar lip over me wangen kriebelen en daarna heel zachtjes in me gezicht ademen. Om verlogens mijn hele hoofd af te leberen
Ik geniet zo van deze momenten omdat ze egwoon bijna nooit laat zien dat ze me ook wel lief vind. Ze is heel erg gesloten tegen over de mens.
Naomi_Haffie schreef:haffie soms; toen ze lag, ging ik eerst naast d'r liggen, heerlijk als ze dan ook zo liggen blijft
Jotee schreef:knabbelgirl schreef:verwend en dat zeg ik omdat:
Ik moet alles zelf betalenbehalve jassen en schoenen
Ik moet ook alles zelf betalen, behalve als ik es geld te kort kom, grote uitgaven e.d. Verwend is een groot woord.
lotteluvah schreef:Die hv polo dekens
Het is dat ik al 2 zweetdekens heb
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Die hv polo dekens
Het is dat ik al 2 zweetdekens heb
haha ze zijn echt cool hea!
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
haha ze zijn echt cool hea!
Jaa vooral die roze
knabbelgirl schreef:die vind ik juist niet mooi
Naomi_Haffie schreef:die dekens zijn ook supermooi inderdaad !
emma rijd jij een uur heen en terug naar les ?
knabbelgirl schreef:40 minuten tot een uur, hangt er vanaf of ik stap of draaf(hangt van de les af, hoe vaak ik die week heb gereden en haar vacht)