heeej ! vanmorgen lekker op Freya gereden lekker in de buitenbak maar ja ze was wel lekker eigenwijs want er zijn 2 nieuwe ponys en dan moet ze natuurlijk even kijken hoe ze zijn dus zij de hele tijd slijmen bij die ponys maar voor de rest ging het wel lekker en ik reed voor het eerst met me nieuwe dekje HH stripepad Amber heb ook fotos die ga ik op bokt zetten alleen heb ze nog niet op de computer !!
Schaam schaam wat ben ik hier lang niet meer geweest zeg! Ik had het nogal druk met school etc Vanmorgen ben ik met Macho naar zijn Haflingervriendinnetje Silby geweest, en heb nog ff gereden, was echt prachtig weer! betrekt nu een beetje Komt denk ik wel een topic over de tortelduifjes
heey! Leuke foto's van Mambo hoor! Ziet er niet uit als 23!
@ Tjellebieb Da's best wel lang werken zeg!
Vanmiddag met Katinka naar het strand geweest (hier staan de foto's: Katinka op 't strand) en daarna nog Nero en Chuwaz gedaan. Ben nu ook best wel doodop.
Hoooi. Aah rijden ging slecht Heb wel foto's zal ik misschien straks nog even erop zetten. Heb ook nog even op Mies een buitenritje gemaakt, conditieritje