@ horsii en Marlis, jullie zijn zeker bang dat we de naam niet lezen ? Samen hebben jullie maar 15 x verteld dat jullie haflinger Afrika's Pépé heet en de laatste keer zelfs fout gespeld
Ik heb een haflinger (op papier) Albertus van Plexat , en roepnaam Aram Heb niet het hele topic doorgelezen, maar ben benieuwd of er meerdere haflingers zijn met deze afstamming. Hij is officieel geboren in Aalten, toen naar het westen gegaan, en nu bij mij (15 km) van Aalten af. Kan iemand mij misschien iets meer over deze stal vertellen, of deze afstamming? (zit zelf helemaal niet in de haflingers) Voor de rest komen er mooie haflingers voorbij met leuke namen.
xSylvan
Geplaatst: 09-01-11 18:12
Ik heb geen eigen haflinger maar wel een verzorghaflinger en die heet Taran
Maar de vader van voornoemde merrie is niet GGK; de merrie is dus geen stamboekpaard. Vandaar dat de naam van het veulen niks uitmaakt, als het niet geregistreerd wordt bij de KVTH.
Merrie is inderdaad geen stamboek paard, dus het maakt niets uit.
janien
Geplaatst: 13-01-11 22:42
Mijn haflinger heet Nobel Boy
optimized
Geplaatst: 13-01-11 22:46
NELE
Omegamedo
Geplaatst: 13-01-11 22:50
Officieel Woedy van de Har-Moor-Stal, maar zijn roepnaam is Bix (er liep daar al een Woody rond destijds, en toen hij naar ons toekwam hebben we het bij Bix gehouden ).
xMathilde
Geplaatst: 16-01-11 02:14
Mathilde en Wouter van het Bieleveld, maar ik maak er ook wel eens debielenveld van als hij zich weer eens idioot gedraagt:Y)