Bri gereden net maar wat een drama zeg! T was mega druk in de bak en het dak waaide er bijna vanaf! En bri deed aan rennen of aan stilstaan... Was dus niet echt leuk maarja morgen weer een dag
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:Yvank_ schreef:Levertijd was op dit moment 8-10 week dus ben ben benieuwd maar volgensmij.worden ze heel mooi
Das wel fijn zeg dat de levertijd inmiddels korter is
Ben benieuwd, wel showen he hier als je ze hebt
ben zelf ook érg benieuwd!

Sukkeltje!

ik had ook les vanmorgen ging super maar mevrouw moest wel de trein halen
vooral toen na het losstappen de deken afging 
heb als extra een 25% korting sticker van divoza mag ie die gebruiken haha denk dat ie dan nog gaat huilen zo duur zijn ze maar goed hihi
?
. 
Sita_ schreef:S_uus schreef:Sita, jou trouwens ook wel maar wij rijden beiden L2 dan dus even zien.
Lief van je, maar ik heb mn eigen lezer..
Gonnie en ik groomen elkaar..
Wbt dieten, ik heb de hele tijd onder begeleiding van een dieetiste gestaan.
Nu word dat niet meer vergoed.. Dus moet ik het alleen doen. Heb een hele zomer moeilijk gehad en beetje aangekomen en weer afgevallen..
Ben nu weer begonnen en heb als leidraad het Sonja Bakker boek er bij.
Vooral het ontbijt, lunch en tussendoortjes neem ik er van. Het avondeten neem ik als voorbeeld voor mn eigen avondeten, en ook als afwisseling. Ze heeft ook lekkere makkelijke en snelle recepten. Dus een beetje van Sonja en een beetje van mezelf
Vanmiddag is mijn vriendinnetje voor t eerst na haar bevalling wezen rijden.
Haar paard staat nu bij mij gestald, dus was gezellig dat ze weer even kwam! Daarna nog met de 2 jarige bezig geweest.. Zometeen komen de verzorgmeisjes nog voor Mitra en vanavond heb ik zelf springles met Willy..

S_uus schreef:Dacht dat er stond dat jij ook moest zoeken.
Hoe ging springles?
4