Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mandje schreef:Dat is wel heeel prettig. Krijgen we binnenkort een filmpje waar jij zelf aan het rijden bent? Ben ik erg benieuwd naar.
Ik probeer volgende week men vriend heeeeeeel lief aan te kijken of hij filmpje wil maken als ik aan het rijden ben.
Jodie_Delano schreef:Inderdaad marga ik ook.
Hopen maar op niks ernstig, mis mist hij wat vitamines ofzo?
Ympi schreef:Ga straks alles eens bijlezen als ik wat meer tijd heb.
Lore en Formera
Ik heb een druk paardenweekend gehad, had vrijdag dagje verlof genomen en ben daar maar direct gaan rijden, had drafbalkjes gelegd en daar werd Formera lekker heet van! En onze galop lukt terug![]()
Na het rijden was ze erg nat en vriendje heeft ze uitgestapt! Ze was erg braaf! Als de foto's op mijn pc staan, zal ik een plaatje van mijn twee bestje maatjes laten zien!
Zaterdag gewoon lekker weer naar paard. Ze lag in haar stal te slapen, ook daarvan heb ik foto's. Ik kon er bij gaan zitten, lief![]()
Daarna gereden en na het rijden buiten gaan stappen. Was wat bang voor haar hoefjes omdat ze nu achteraan zonder ijzers staat maar haar hoefjes deden het fantastisch!
Zondag les gegeven. Was een toekomstig ruitertje met talent! Daarna pony nog uitgebreid gepoetst. Uitgebreider want voor het rijden hadden we dat ook al gedaan maar wou nog even privé-qualitytime met pony!
Vandaag zal het stal mesten en vertrekken zijnMorgen kan ik weer rijden!
Ympi schreef:Marga: wat goed dat het nog steeds zo goed gaat, ik ken dat gevoel, kan het alleen niet goed omschrijven! Vind mijn zus haar omschrijving het dichtst in de buurt komen: "zoals gij trots kunt zijn op uwen pony, 't is precies uwen baby!"Maar voel me gewoon zo gelukkig met haar, ze is perfect voor mij en tjah ik wil haar dus heel goed verzorgen!
Hadden we jouw filmpje niet al gezien? Ik kan me nog herinneren dat ik het erg goed vond en lekker ontspannenOf heb ik nou gedroomd?!
Jodie: jammer dat je je afspraak moest verleggen, ik duim mee voor je dat er niets aan de hand is! Maar aangezien het zo goed gaat, zal dat ook wel niet zeker!
Josien: inderdaad al lange manen, vind ze ook wel wat dun, maar met 'toppen' heb ik geen ervaring! Mooie pony trouwens, ze heeft een hele zachte uitstraling!
Lore en Formera
Gisteren na mijn werk haar stal gedaan en heb gezien dat ze weer enorme pisvlek op haar sprong had en die gaan er zo moeilijk af! Zou ik vanavond haar been kunnen wassen? Hebben wel enkel koud lopend water... Kan natuurlijk ook warm van binnen mee nemen, maar de tuinslang werkt natuurlijk net dat ietsje makkelijker!