Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:32

Woehoeeee Lianne :):)
Hou maar ff een 'slecht weer' slaap, winterslaap kan niet en de zomer heeft een error opgelopen denk ik .
Iig ben je goed uitgerust voor Ermelo dan :D

DTL ik weet niet of mijn stal er nu wel of niet bij zit dus kan je niet helpen.
Wel vervelend iig.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:35

Ik heb al een paar foto's gekregen van de BK vandaag :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Beetje gruwelijk jammer van mn hand, jeeeezus :x *slaat zichzelf*
Afbeelding

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:39

Echt zo te gaaf, kan niet wachten tot ik je in Ermelo kan fotograferen! Hopelijk werken de tijden een beetje mee !

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:42

Mooie foto's!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar wie doet er mee met de crosstraining in de ochtend en wil liever in de avond?

Ik sta als laatste tot 15.30 en mijn trailer moet om 19.00 uur terug zijn!
En het is 3 uur rijden... Ben bang dat ik af moet zeggen anders..

Dus als er iemand is die 9.00 of 12.00 uur te vroeg vind, laat het even weten! :j

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 19:43

DTL schreef:
Ik ben benieuwd naar de startlijst!!! En ook naar het vaardigheidsparcours onder het zadel, ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben. Hoef niet te oefenen hiervoor, maar ik vind wel dat ze elk jaar weer geinige dingen bedenken!
Hier ook even een oproepje: ik heb helaas geen stal meer kunnen bemachtigen en sta op de reservelijst. Nou is dat niet zo heel erg, maar mijn maflinger weigert te plassen, dit doet ze alleen in stal. Thuis ook, ze houdt het net zolang op tot ze weer op stal staat (op de wei doet ze het wel, maar ook niet als er mensen in de buurt zijn. Beetje gekke tic denk ik. Naar de Nationale in Den bosch stond ze ook op de trailer heen en weer te wiebelen, maar mevrouw ging pas toen ze daar in d'r stalletje stond.
Mijn vraag is of ik van iemand zijn/haar stalletje even zou mogen gebruiken (indien nodig) zodat ze zou kunnen plassen? Anders ontploft ze misschien en dat geeft ook zo'n rommel :p en het is voor haar iets fijner denk ik.

Nog twee weken dan is het zover...... Ermelo!!!!!

Dat mag wel hoor! Je spreekt me maar aan, als ik maar niet een uur met me pony in mijn handen sta :D

DTL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 20:37

eridinges schreef:
DTL schreef:
Ik ben benieuwd naar de startlijst!!! En ook naar het vaardigheidsparcours onder het zadel, ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben. Hoef niet te oefenen hiervoor, maar ik vind wel dat ze elk jaar weer geinige dingen bedenken!
Hier ook even een oproepje: ik heb helaas geen stal meer kunnen bemachtigen en sta op de reservelijst. Nou is dat niet zo heel erg, maar mijn maflinger weigert te plassen, dit doet ze alleen in stal. Thuis ook, ze houdt het net zolang op tot ze weer op stal staat (op de wei doet ze het wel, maar ook niet als er mensen in de buurt zijn. Beetje gekke tic denk ik. Naar de Nationale in Den bosch stond ze ook op de trailer heen en weer te wiebelen, maar mevrouw ging pas toen ze daar in d'r stalletje stond.
Mijn vraag is of ik van iemand zijn/haar stalletje even zou mogen gebruiken (indien nodig) zodat ze zou kunnen plassen? Anders ontploft ze misschien en dat geeft ook zo'n rommel :p en het is voor haar iets fijner denk ik.

Nog twee weken dan is het zover...... Ermelo!!!!!

Dat mag wel hoor! Je spreekt me maar aan, als ik maar niet een uur met me pony in mijn handen sta :D

Thanx! Daar ben ik (en mijn hafje natuurlijk het meest) erg blij mee :D En het duurt geen uur hoor, hahahaha, als er zoveel water in zit gaat ze klotsen :) Ik zoek je wel even op dan op Ermelo, als ik m'n startnummer weet laat ik je het weten! Dat zoekt wat makkelijker :) Anders wordt het: ik ben te herkennen aan mijn haflinger _O- _O- _O-

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:22

Kom even egoposten,maar het is zeker dat ik wel heen ga :D

Was even een kleine crisis met Sterre maar we zijn er overheen geloof ik dus we gaan gewoon ons best doen in Ermelo!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:29

Goedman! Maareh je hebt je al wel opgegeven neem ik toch aan?
En meer doen dan je best kun je niet .

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:31

Jep, maar moest me misschien toch afmelden, maar gelukkig niet :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 21:37

Dacht al aanmelden word um niet meer haha.
Maar gelukkig kun je gewoon meedoen :D

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:56

mooie foto's lovelita!
Mijn bollie moet nog even flink gebootcampt worden voor Ermelo ~~}>
ze staat echt nog in haar vakantiestand :Y)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:57

Haha ff wakker schudden dan!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 12:58

Haha ja, even lekker veel longeren en lessen :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:24

Heerlijk toch :D Deze week les gaat instructrice niet lukken want ze helpt mee met concours van de vereniging maar daarna heb ik ook weer les, ik wil les voor Ermelo haha.
Asra staat ook flink in training , wou longeren vandaag maar denk dat de paddock een zwembad is, niet handig dus , dan gaan we maar lekker rijden :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:35

Lekker ja, na vakantie lekker weer op gaan bouwen! Dan zijn ze altijd nog zo lekker fit :D

Ik heb afgelopen 2 weken vollop les gehad, en nu wil ik zaterdag ook maar weer even lessen en dan volgende week knallen weer :D!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 13:55

Laatste keer dat ik les had.. dat is al heel lang geleden geweest := Ja, paar maanden terug nog een keer op de manege gereden in de les van de verzorgmeisjes, maar dat noem ik geen les.

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 17:13

:):) :):) Het schiet al aardig op! Ik hoop dat ik er wat leuke foto's aan over houd. Het kan zijn ( en dat is een gedachte, er is nog niks zeker) dat, dat een van onze laatste wedstrijden is.

Ben te groot geworden en de combi werkt onder het zadel niet zo goed meer, dus er gaat misschien al wat eerder als verwacht naar een ruitertje gezocht worden! Bailsje is gek op kinderen en ik kan haar dan gewoon lekker thuis houden dus dat is heel fijn :j

Maar er is nog niks zeker, misschien rijd ik nog wel en half jaar rond haha

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 23:53

Mocht het zo zijn dan is het in elk geval een mooie gelegenheid om van je laatste wedstrijd te genieten! :)

De longeercirkel was bij ons ook drijfnat.. dus ik hoop nu heeeeel erg dat Piet paulisma de waarheid spreekt en we nog een beetje zomer krijgen! :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 00:34

Ja daarom :j

Oeh lekker laten we het hopen! Ik heb wel zin in wat mooi weer :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 01:31

Wel jammer Carlijn maar toch beter om dat nu in te zien dan veel te laat.

Asra en ik zijn ook druk aan het trainen, mijn veulen gaat in november verhuizen :):)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 01:45

Ja het is wel zonde maar vroeg of laat moet ik toch stoppen ivm mijn lengte. Dan kan ik ervoor kiezen om hoe dan ook, wat er ook gebeurd het jaar af te maken met misschien wel tegenzin omdat het voor ons niet werkt, of ik kan zeggen van 'nou he we rijden dit nog en dan is het mooi geweest'. Dan sluit je zo'n periode gewoon veel positiever af.

En het is niet dat ze weggaat dus het is geen afscheid, van ons als combi in de ring ja, maar niet van ons als maatjes :)
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 15-08-11 02:10, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 02:05

Is toch gewoon geweldig dat ze bij je kan blijven!

En indd, ze is ook niet heel groot he?
Dan kun je beter met een ander paard verder gaan :)

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 02:11

Ja daar ben ik ook heel dankbaar voor.

Ze is indd maar 1,36,5 :+ Vandaar dat onze stop voor max. eind volgend jaar stond. Ze is gewoon echt klein.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 02:16

Ja da's indd klein ;( Jammer joh.
Blij dat Asra uitgegroeid is naar 1,50 , dat was ook even afwachten, krijg je als je jong opkoopt.

Wil je hierna paard of grotere haf?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 02:21

Ik heb al kwpn'ers op stal staan van twee jaar oud. Het zijn 2 halfzusjes, springgefokt. Ze zijn echt heel leuk. De één is vos zonder enige aftekening en de ander is gitzwart met een kolletje en witte voetjes. Het vosje is ook maar afwachten want dat is echt nog een ponymaat D terwijl de ander ondertussen al een goeie 1,70 haalt := Dat is echt een reus haha