Hou maar ff een 'slecht weer' slaap, winterslaap kan niet en de zomer heeft een error opgelopen denk ik .
Iig ben je goed uitgerust voor Ermelo dan

DTL ik weet niet of mijn stal er nu wel of niet bij zit dus kan je niet helpen.
Wel vervelend iig.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DTL schreef:Ik ben benieuwd naar de startlijst!!! En ook naar het vaardigheidsparcours onder het zadel, ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben. Hoef niet te oefenen hiervoor, maar ik vind wel dat ze elk jaar weer geinige dingen bedenken!
Hier ook even een oproepje: ik heb helaas geen stal meer kunnen bemachtigen en sta op de reservelijst. Nou is dat niet zo heel erg, maar mijn maflinger weigert te plassen, dit doet ze alleen in stal. Thuis ook, ze houdt het net zolang op tot ze weer op stal staat (op de wei doet ze het wel, maar ook niet als er mensen in de buurt zijn. Beetje gekke tic denk ik. Naar de Nationale in Den bosch stond ze ook op de trailer heen en weer te wiebelen, maar mevrouw ging pas toen ze daar in d'r stalletje stond.
Mijn vraag is of ik van iemand zijn/haar stalletje even zou mogen gebruiken (indien nodig) zodat ze zou kunnen plassen? Anders ontploft ze misschien en dat geeft ook zo'n rommel :p en het is voor haar iets fijner denk ik.
Nog twee weken dan is het zover...... Ermelo!!!!!
eridinges schreef:DTL schreef:Ik ben benieuwd naar de startlijst!!! En ook naar het vaardigheidsparcours onder het zadel, ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben. Hoef niet te oefenen hiervoor, maar ik vind wel dat ze elk jaar weer geinige dingen bedenken!
Hier ook even een oproepje: ik heb helaas geen stal meer kunnen bemachtigen en sta op de reservelijst. Nou is dat niet zo heel erg, maar mijn maflinger weigert te plassen, dit doet ze alleen in stal. Thuis ook, ze houdt het net zolang op tot ze weer op stal staat (op de wei doet ze het wel, maar ook niet als er mensen in de buurt zijn. Beetje gekke tic denk ik. Naar de Nationale in Den bosch stond ze ook op de trailer heen en weer te wiebelen, maar mevrouw ging pas toen ze daar in d'r stalletje stond.
Mijn vraag is of ik van iemand zijn/haar stalletje even zou mogen gebruiken (indien nodig) zodat ze zou kunnen plassen? Anders ontploft ze misschien en dat geeft ook zo'n rommel :p en het is voor haar iets fijner denk ik.
Nog twee weken dan is het zover...... Ermelo!!!!!
Dat mag wel hoor! Je spreekt me maar aan, als ik maar niet een uur met me pony in mijn handen sta