Zo ik ga even douchen, omkleden, eten maken en eten, en makeuppen en dan even in mn 2e huis(mn bure waar iik nu laatste nacht slaap me tmn zus bij me buurmeisje ben even met nog vriendin en mn vriend wat drinken en dan zomerfeesten weer.
Dus mij spreken jullie errug weinig nu deze week haha.
Wat balen paulien, hopen dat het nu wel goed gaat. 5x geopereerd in 3 jaar is niet niks. Heel veel beterschap alvast.
Heel veel plezier Marlis.
Ik ben net terug van het werk en wat een vreselijke dag was het toch. Echt blij dat ik thuis ben. Zo paardjes even voeren en dan weer naar huis. Amos heeft een rustdag naar het harde werk van gisteren.
inderdaad mooi. verwachtte ook niet anders aangezien ze niet op de hengsten op stal reageert etc. Wel heeft ze veeeel vruchtwater maar kon geen kwaad. Hierdoor zagen we het veulen ook niet duidelijk, maar alles zag er wel heeel erg goed uit dus dat is mooi. Mn zadel ligt nog thuis dus ga morgen even naar huis wandelen en onder het zadel terug. Ben benieuwd of ze braaf is na 6 weken niks doen. Naast de fiets is ze in iedergeval super braaf. Heb alleen geen cap dus als ze vervelend is ga ik er gewoon naast. Cap ligt namelijk in kast op vorige stal. Zitten nu lekker aan de cocktails en zometeen lekker naar de zomerfeesten. morgenochtend naar peepsje.
ff iets anders tussen door, al dat gedoe op je oude stal, kwam toch door asbest? In welke plaats was dat? is namelijk iemand in ander topic die haar schoondochter stond ook op een asbest stal..
Pfff wat gaan jullie hard in dit topic, kan het nauwlijks bijhouden Ga zo even bijlezen, nu even lekker douchen enzo. Morgen vroeg op, Max word gecastreerd
Tezzy
Geplaatst: 02-08-10 22:00
Welkom!
Net heerlijk zonder zadel gereden :p morgen weer bijlezen
Even een vraagje: Hebben jullie ook zulke dikke haffies dat als je opstapt het zadel onder de buik hangt?
Anoniem
Geplaatst: 02-08-10 22:05
Craftly schreef:
Even een vraagje: Hebben jullie ook zulke dikke haffies dat als je opstapt het zadel onder de buik hangt?
gelukkig niet zeg , nee hoor al mijn zadels passen als een huis! Ze zijn dan ten 1e ook niet dik , maar ook als dame wel al heel dik is (van de dracht) blijft het zadel nog goed liggen
Ik heb een haflinger (en 4 mini shetjes) merrie, genaamd Sterre van de Posthoeve Vader is Willem van Steenbergen en moeder is Stella van de Posthoeve. Ze is nu 4 jaar een minder dan een jaartje onder het zadel.
Ik denk ook dat het eerder aan de pasvorm ligt dan aan de dikke buik van je haflinger
Tezzy
Geplaatst: 03-08-10 08:09
Peeps nog steeds drachtig D'r nieuwe stalletje ziet d'r goed uit Lieve pups Craftly welkom! hihi Grappig jou hier tegen komen Bij de ene haf schuift t zadel wel... Maar 't prachtige hafje waar ik op les amper, die heeft ook wel wat schoft shetties jij ook welkom! Goh gaan we zo al meeten
Gister dus zonder zadel gereden.. op 1 van de fjordjes... Echt weer heerlijk eigenwijs *draait hoofd van paard om eigenwijs* En puur dwars zijn, niet op de hoefslag willen eindelijk op de hoefslag niet meer er vanaf willen...