Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dieuwke1315 schreef:En wassen / korsten er af gaan halen en dan zalf op doen niet ?
Dieuwke1315 schreef:Oke . Waarom wel en waarom niet wassen met Betadina shampoo dan ?
Dieuwke1315 schreef:Ze heeft haar sokken er al af maar in de koolholte en waar ze mok zit zitten nog wel haren. Moeten die er ook af ??
Freya schreef:@Melody, het kan ook een allergische reactie zijn op wasmiddel, ik weet niet of je onlangs de deken heb gewassen ?
Ennu elk paard hoort een paar uurtjes per dag hun benen te kunnen strekken , solly moest het even kwijt, tenzij het medische noodzakkelijk is dat ze op rust moeten staan.
Mok is een drama, wat kan helpen is voordat de natte periode begint de kootholte uitvoorzorg insmeren met vaseline, dit haal je er af met een handdoek als je gaat rijden of op stal komen te staan en smeer je weer nieuw er op als je ze buiten zet.
Dit helpt bij Donna, alleen was ik helaas te laat dit jaar en Donna heeft ook maar aan 1 been mok, hoog in de kootholte.
Nog 1 nachtje slapen en een half dagje werken en dan komt me meisje thuis.
Vanmiddag met Wahida over de dijk gewandeld, ze heeft voor het eerst een rijdende auto gepasseerd, met wel 2 hele drafpassen er vandoor te schieten, liep ze daarna netjes naast me en deed alsof er totaal niks gebeurt was. Daarna uit dr koekie gegaan in de binnenbak, zo hard de bochten door en dan bokken, hahaha ja dan ga je bijna op je plaat.
Daarna een stalgenoot geholpen met haar twee handtassen, waarvan er achteraf eentje een klap op zijn oog heeft gehad, onderste ooglid gescheurd, dus dierenarts er bij en hechten die handel, en dat moest nog wel mijn lievelings handtas overkomen, de kleinste van stal.
@Moyra, zonde dat je pluto heb moeten verkopen, was een leuk ding en balen van zijn knie, is geen leuk begin voor de nieuwe eigenaren en ook zeker niet voor jouw.
Wel erg gaaf dat je oude vlam weer bij je terug komt.
Over de WII gesproken, dat is echt mega verslavend, bombom-block is erg leuk om te doen, en die racing rabbits is ook erg leuk. Mijn favoriet is bombom-block, de nieuwste mario en het WII-board met het spelltjes om de balletjes door die gaatjes zien te krijgen.