Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LoveLita schreef:R0oszs schreef:mischien een beetje domme vraag maar wat voor beschermers kan je het beste omdoen met de cross
Peesjes, 3 in 1 of bandages en evt. springschoenen
LoveLita schreef:Er lopen er volgens mij zat rond die dat wel voor je kunnen/willen doen hoor
Weet ik zeker!
Volgens mij zijn de bandages die ik leen ook langer als die ik zelf heb, dus denk dat ik ook iemand zoek het het écht kan!
knabbelgirl schreef:Suus ik wil Asra wel bandageren voor je(voor iedereen uiteraard
, ik bandageer veel en vaak en goed )
DivaMiep schreef:Ik zit nu op de Uni, dus dat kan nog ff niet, als ik hem heb als ik thuis ben zet ik de inhoud meteen op bokt goed?!
Tja, ik weet wel dat het super leuk wordt, maar ik wordt altijd heel erg nerveus. Heel stom want het maakt me geen donder uit of ik 1e of laatste wordt! Ik ga echt alleen voor de ervaring en dat ik eens ergens anders rijd! ( Ik rijd bij een haflingerfokker waar ik altijd alleen rijd, dus dan vind ik het af en toe heel leuk om ergens anders heen te gaan en te zien hoe de rest het doet enzo!)
maargoed, ik heb laatst van die druppeltjes gekocht voor tegen stress, en ik denk dat ik die maar eens ga proberen.
Nou, nu nog even 1 werkgroep en dan lekker naar huis!Boekie kijken!