[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ivana2004

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:58

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:58

kan iemand voor mij een avatar maken en erop zetten? Ik krijg het niet voor elkaar!

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:59

bij het hyporama tentenkamp heb ik ze ook gezien

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 18:59

hoe moet je die lick its bevestigen dan /

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:01

de gewone lik its hangen aan een touwtje, en die tong twister moet je tegen de wand schroeven.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:05

Ik vind die tong twister nog al prijzig bij de paardendrogist ... 47,50 ...

Ivana2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:09

ja he ik vind m ok duur, er staat ook een goedkopere, daar passen ook lik`its in, van die halve.
leuk ideevoor sinterklaas!!!

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:12

Dan zijn mijn hafs zeker de enige die geen Lick-it hoeven.. Die willen alleen KNZ likstenen.. Hoezo verwend..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:14

Die van mij moeten gelukkig ook die zoete troep van lickits niet, het is nog slecht voor ze ook.. Bloos

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:19

Carolaa schreef:
kan iemand voor mij een avatar maken en erop zetten? Ik krijg het niet voor elkaar!

Als je een foto hebt die je op je avatar hebt kun je die hier verkleinen http://www.bokt.nl/verkleinen.php
Dan die verkleinde foto opslaan op je pc en via het gebruikerspaneel de avatar wijzigen

Ivana2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:22

jaa en die van mij trekt dr neus op voor knz likstenen!!
die hymalaya dingen vond ze ook lekker, maar er werd mij verteld dat die ook slecht waren. Achja..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:24

Die lickits zitten vol met zoete en kunstmatige stoffen, dan liever een himalaya dan een lick it..
Stalgenootje dr paard at 4 van die dingen per week, echt niet gezond..

Die van mij hebben ook een liksteen tot hun beschikking maar likken er nooit aan. Meestal als je goed en voldoende voert halen ze over het algemeen hun vitamienen en mineralen daar uit en hebben ze een liksteen helemaal niet nodig.. Lachen

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:24

Meryl schreef:
Carolaa schreef:

Als je een foto hebt die je op je avatar hebt kun je die hier verkleinen http://www.bokt.nl/verkleinen.php
Dan die verkleinde foto opslaan op je pc en via het gebruikerspaneel de avatar wijzigen

Het is al gelukt dank je wel!

En over die lik its, volgens mij zijn ze niet slecht voor een paard als ze er maar niet teveel van krijgen. 1 x een lik it in de 2 a 3 weken kan volgens mij geen kwaad.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 19:38

Nou mensen, een fijne avond nog, ik ga lekker douchen en daarna Boer zoekt vrouw kijken. ( belgische variant ) Tot morgen! Doei!

misslauie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:02

Gaaaap ik geopereerd, dus paar dagen niet hier geweest, gelijk 62 pagina's hahaha jeemig:P dat word nog even een karwei om het bij te lezen o:) ga mijn best doen Tong uitsteken

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:25

Misslauie, waar ben je aan geopereerd als ik vragen mag? In elkgeval beterschap!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 20:54

Zooo wat een druk werkdagje zeg!
Maar wel weer leuk met de kindjes.

Mn zusjes doen Boy nu twee dagen achter elkaar, dat is best gek.. Bloos
Maarja ze zijn super lief voor m, dus dat scheelt!

Wij hebben alleen een zoutsteen voor Boy.
Hij likt er wel aan, binnenkort een mineraal steen erbij hangen.
hij heeft namelijk net een zeewier kuurtje achter de rug met allerlei mineralen. We dachten dat hij vlas at omdat hij wat miste.

Misslauie; Beterschap!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:18

@misslauie: dacht al dat er iemand ontbrak Huilen van het lachen

Waaraan ben je geopereerd? Het was een lange werkdag vandaag zeg, zal blij zijn als ik morgen een keertje kan uitslapen.

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 21:20

@ ArlandoO: wat een heerlijke teddy haf heb je zeg! Sjoukje wordt ook al zo'n beertje Haha!
@: Misslauie: hoop dat de operatie een beetje is meegevallen en dat je niet al te veel pijn hebt nu Ach gut

Ik heb vanmiddag een heerlijke lange buitenrit gemaakt, wij zijn richting het military terrein van Boekelo gegaan en hebben
daar zelfs nog even door de waterbak gecrosst Haha! Sjouks deed echt super haar best, normaal is ze niet zo van water en heuveltjes maar met wat
aanmoediging werd ze toch echt een crosspony Cool

Ga nu lekker series kijken met vriendlief en morgenvroeg thuis bezig voor school Slapen Maar dan kan ik wel mooi nog even bokken

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:04

@misslauie: Idd zelfde vraag, waaraan ben je geopereerd?
@Nienke_17: Dankjewel Haha! Leuk zijn ze he, als ze zo'n teddybeertje worden!

Die lickit-houders staan er ook goedkoper zag ik, rond de 15euro...
Maar als ze echt zo slecht zijn weet ik niet wat ik nu zal doen.
zoutstenen eet ie als het kan gelijk op, en dan gaat ie vreselijk veel plassen, en het vlas kan het dan niet meer aan Tong uitsteken
Hij gaat straks alleen op stal van 20.00 tot 08.00, misschien dat ik het eerst met die goedkope probeer. Hij is namelijk ook een sloopgraag type, beetje zonde anders van die 47 euro..

Ik ga lekker me bedje in, morge heel de dag werken Knipoog

Doei!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:11

Die van mij krijgt straks weer een himalaya steen in dr box, daar doet ze heel lang mee, ik gooi hem altijd weg als ze het land op gaat, anders gaat hij zo lekken in dr box. Ze gebruikt hem bijna nooit. Donna krijgt elke dag soulmate nutrition al voor nu 3,5 jaar, waar ze alles uithaalt, want die van mij staat op zeer streng dieet. Krijgt nu ook geen brok, alleen luzerne en zemelen en haar hooi natuurlijk.

Voor wie meer wil weten over de soulmate nutrition, geef maar een gil ... ik vertel graag over dit complete voedingssublement.

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 22:27

Zo wat een dag! Lekkere buitenrit gemaakt met een vriendin! Lekker in het park en op het ''strandje'' uitgewaaid! Zijn hele mooie foto's gemaakt waar ik heel blij mee ben, waarschijnlijk gaat die pony morgen weg namelijk..

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 10:46

Goeiemorgen Gaaaap

Nog niet veel volk langsgeweest Scheve mond

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:06

Goeie morgen!
Net wakker, gaaap Dromen
Laatst bijgewerkt door melody93 op 21-10-08 11:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 11:06

Chipieke; inderdaad het is nu niet zo druk hier, kan ik het eindelijk eens bijhouden Tong uitsteken

Freya schreef:
Die van mij krijgt straks weer een himalaya steen in dr box, daar doet ze heel lang mee, ik gooi hem altijd weg als ze het land op gaat, anders gaat hij zo lekken in dr box. Ze gebruikt hem bijna nooit. Donna krijgt elke dag soulmate nutrition al voor nu 3,5 jaar, waar ze alles uithaalt, want die van mij staat op zeer streng dieet. Krijgt nu ook geen brok, alleen luzerne en zemelen en haar hooi natuurlijk.

Voor wie meer wil weten over de soulmate nutrition, geef maar een gil ... ik vertel graag over dit complete voedingssublement.

Wat is soulmate nutrition?
Ik heb Ankie ook op dieet en probeer haar ook alleen luzerne en tarwezemelen te geven met vitaminen erdoor, maar negen van de tien keer eet ze het niet! Ze staat nog heel veel op de wei dus blijkbaar kan ze daar nog zoveel eten dat ze geen honger heeft.
Misschien moet ik er eens appelmoes doorheen doen ofzo.

Ik heb ook de likit in ankie's stal hangen, en de meeste likits heeft na een week snachts op stal staan, op. Ze heeft ook een gewone liksteen, maar daar doet ze niks mee. Misschien moet ik toch eens zo'n himalaya steen kopen, hoewel ik me dus afvraag of ze verschillen van een gewone liksteen..

Monica: gaat jouw pony weg, of die van je vriendin?