HAFxGEK schreef:Nou Gitta is klaar met bijlezen hoor
gaan er nog wat mensen foto's sturen?
rustug
eerst nieuwe foto's maken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HAFxGEK schreef:Nou Gitta is klaar met bijlezen hoor
eerst nieuwe foto's maken
Roma_4ever schreef:HAFxGEK schreef:Nou Gitta is klaar met bijlezen hoor
rustugeerst nieuwe foto's maken
zoals babs ;t deed
Jasia schreef:Ja hij heeft gezegd dat ik zijn advies moet opvolgen en moet wachten zodat haar hoeven kunnen groeien en dat is goed voor de hoeven
Maar HOE kunnen die hoeven nou groeien als die ijzers eraf liggen en de hoeven alleen maar brokkelen en mijn paard kreupel is
Weet nog wel vorige keer dat de eigenares zo leuk was om te laat te bellen.. Toen was MIJN paard bijna hoefbevangen

HAFxGEK schreef:leuke foto's!!
biancailona schreef:Jasia schreef:Ja hij heeft gezegd dat ik zijn advies moet opvolgen en moet wachten zodat haar hoeven kunnen groeien en dat is goed voor de hoeven
Maar HOE kunnen die hoeven nou groeien als die ijzers eraf liggen en de hoeven alleen maar brokkelen en mijn paard kreupel is
Weet nog wel vorige keer dat de eigenares zo leuk was om te laat te bellen.. Toen was MIJN paard bijna hoefbevangen
staat ze veel op steen, jas?

(bak..) Garmana schreef:HAFxGEK schreef:leuke foto's!!
dank je

biancailona schreef:NaSan schreef:Ik ben gisteren naar de dokter geweest vanwege mijn verkoudheid/stofallergie en heb meteen weer een kuur antibiotica gehad en een verdubbeling van mijn allergie medicijnen.
beterschap? Overigens, volgens mij ben je hier niet zo vaak? Of lees ik er zo vaak naast
, maar probeerde zoveel mogelijk te lezen en als ik wilde reageren waren jullie alweer een paar blz. verder. Jullie gaan zo enorm hard. 
(een hele dure voor paar x per maand gaat me iets te ver
) NaSan schreef:In het vorige topic hield ik jullie inderdaad niet meer bij, maar probeerde zoveel mogelijk te lezen en als ik wilde reageren waren jullie alweer een paar blz. verder. Jullie gaan zo enorm hard.
Roma_4ever schreef:Weet iemand van jullie wat een leuk bruin hoofdstel is die niet al te duur is ?(een hele dure voor paar x per maand gaat me iets te ver
)
biancailona schreef:Roma_4ever schreef:Weet iemand van jullie wat een leuk bruin hoofdstel is die niet al te duur is ?(een hele dure voor paar x per maand gaat me iets te ver
)
marktplaats?
(omdat er stiekem ook nog een bruine martingaal bij moet
) HAFxGEK schreef:Garmana, kan je mischien ook een foto van je zelf geven?

..
Jasia schreef:Ik ga weer
Sorry voor m'n gezeik..
Doeii

Roma_4ever schreef:Weet iemand van jullie wat een leuk bruin hoofdstel is die niet al te duur is ?(een hele dure voor paar x per maand gaat me iets te ver
)

biancailona schreef:HAFxGEK schreef:Garmana, kan je mischien ook een foto van je zelf geven?
oliebol, heb je msn? mx5mazda@hotmail.com sorry
Garmana schreef:Roma_4ever schreef:Weet iemand van jullie wat een leuk bruin hoofdstel is die niet al te duur is ?(een hele dure voor paar x per maand gaat me iets te ver
)
Kom naar Olympia.. We hebben heleboel aanbiedingen in hoofdstellen
?