willen jullie even samen vatte??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:hmzz.. snap 't niet helemaal alleen dt jullie naar divoza gaan..![]()
Ticcie schreef:
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:hmzz.. snap 't niet helemaal alleen dt jullie naar divoza gaan..![]()
Ze gaan op vrijdag naar divoza, je kunt daarna blijven slapen, áls je dat doet kun je de volgende dag mee naar amber(monica) en lotte(viet)
Babsie_Flash schreef:Ticcie schreef:
Ik heb een berichtje geplaatst! Ik ben verliefd op Atlantic!echt een hele mooie Haflinger!
Babsie_Flash schreef:Jasia wat een verhaal! Dat Anneloes zo tegen mensen doet: trappen en bijten! Fijn dat Wilma ziet dat ze zo vast zit en weet wat je er aan moet doen! Ik hoop dat het snel allemaal weer goed komt!
Jasia schreef:Goedzo Gitta! Doe ik je niet na
Naomi_Haffie schreef:mijn rapport die eraan zit te kopen is een ramp zeker weten
xLariss schreef:
xLariss schreef:
Naomi_Haffie schreef:jass ,naar jou rijden duurt een uur en een kwartier
Ticcie schreef:Babsie_Flash schreef:Ik heb een berichtje geplaatst! Ik ben verliefd op Atlantic!echt een hele mooie Haflinger!
Héhé, er zijn gelijk veel mensen op Atlantic verliefd.![]()
Ikzelf trouwens ook..
Nog een beetje afvallen en het is een prachtexemplaar..
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:mijn rapport die eraan zit te kopen is een ramp zeker weten
wttn??
Naomi_Haffie schreef:mijn rapport die eraan zit te kopen is een ramp zeker weten
xLariss schreef: