HAFxGEK schreef:gerbroken voet, arm?
neej knie na de paasei, meniscus kapot knieband kapot scheur in men spier, als het volgende week niet inder is moek een kijkoperatie
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:gerbroken voet, arm?
SmeeJ schreef:Hoi mooon.
Ik ben ook om een niet zo'n leuke reden vrij hoor
SmeeJ schreef:Het gaat nu opzich wel.
Alleen als ik perongeluk een rare beweging maak verga ik van de pijn.
suusiejj schreef:haha jah moon het is een bult werk
weet je nog dat wij het er vorig jaar over hadde dat jij probeerde te kome maar je auto de APK nie door kwam ofzo??
toen smste ik kyrene anne en karin ook helemaal plat toen ik daar was.. vandaar dak er weer op kwam
mams en ik d88 aan de 8ste dan is ook master springen maar een stel van hier kunne dan niet dus gaan we ff verder loeren
Hilde kan met Tanja mee rijden als ze kan, en Karin neemt dr oudste zoon mee haha en tjel kan met dr mee enzo
Monica_86 schreef:Jah inderdaad, over dekjes en zwepen kan ik me nog herinneren (die smsjes)
Leuk joh dat mams/hilde/tjel heengaan
Roma_4ever schreef:ik ga slapen doei
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:Jah inderdaad, over dekjes en zwepen kan ik me nog herinneren (die smsjes)
Leuk joh dat mams/hilde/tjel heengaan
heen gaan? ze gaan nie dood hoor whahahahahaha![]()
jaah met die rose zweep
ma jij moet ook meewant emt jou zou ik toen ook
Roma_4ever schreef:ik ga slapen doei
Monica_86 schreef:hahaha dat bedoelde ik toch ook niet sukkeltje![]()
jah misschien ga k ook wel heen, maar buurtjes gaan niet meer, want buurjonge is begin dec jarig en familie van hun woont in Ede en omstreken dus die komen hierheen en blijven week slapen, beetje jammer
Monica_86 schreef:wat een stilte jah
Monica_86 schreef:heb ook foto's van vanmiddag, zien?
SmeeJ schreef:Ik ga btw ook moon.
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:hahaha dat bedoelde ik toch ook niet sukkeltje![]()
jah misschien ga k ook wel heen, maar buurtjes gaan niet meer, want buurjonge is begin dec jarig en familie van hun woont in Ede en omstreken dus die komen hierheen en blijven week slapen, beetje jammer
hmmm,, aaaaaaaaaaaaaaaah komooooooooooooooooon mooooooooooooon
SmeeJ schreef:Ik ga btw ook moon.
Monica_86 schreef:mja is anderhalf uur heen en ook weer terug, alleen is dat niet zo gezellig
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:heb ook foto's van vanmiddag, zien?
jep
suusiejj schreef:Monica_86 schreef:mja is anderhalf uur heen en ook weer terug, alleen is dat niet zo gezellig
Ach kom op poedersuikerkun je best zet je heulllll hard muziek op
![]()
en dan een gezellig daggie hierzo .. anders kom je in de middag aldoet tjel waarschijnlijk oowk