Chasey: James is echt een geboren springpaard! PeerAppel: Knappe Abby met haar appeltjes novito: Ghihi lekkere smeerpoets Pipvl: Gaaf hoofdstel+borsttuig! _KaWi_:
Pagina 56
Alanaa_: Leuke foto's! littlesannie: Lief filmpje _KaWi_: Ik had al gereageerd maar ik doe het lekker nog een keer Jullie zijn zo'n leuk stel samen Fee_: Ze ziet er goed uit Faringo: Storm ziet er ook goed uit zeg! xmarijn: Leuke foto's Marlis: Geweldige foto die 2e! Echt relaxed en vol vertrouwen horsii: Tja, zelfde als je zus
Pagina 57
littlesannie: Ik zie tussen de 2 foto's geen verschil eigenlijk.. Als ik jou was zou ik die voorkant eens lekker loslaten en haar op eigen benen laten lopen Veel overgangen rijden,veel voltes,veel tempowisselingen en vooral je handen niet naar beneden duwen Ik kan hier wel een heel verhaal gaan ophangen maar je mag me ook een pb sturen Marlis: Knappe Peeps! MelisWess: Leuk Chasey: Aaaaawh wat lief!! wendy1987: Leuke foto!
Pagina 58
patricia73: Leuke foto's zo bij die gekleurde velden! enefde: Leuke foto _Nero: Leuke haf! novito: Leuke foto's horsii: Het is biiijjnaaaa zo ver wendy1987: Die kan leuk springen! PeerAppel: Abby ziet er echt uit als een super lieve dame Sita_: Gaaf!! rb_1990: Leuke foto! xmarijn: Awh wat een puppie! Hoe oud is die?
Pagina 59
PeerAppel: Schattig Pieter25: Leuke foto IrisvdBorne: Ghihi wat een viespeuk!! Peelie: Ik denk dat alles al gezegd is over je filmpje en je proef Was dit een officiele wedstrijd of onderling?
Vandaag is Angus jarig!!! Hij is 6 jaar geworden en moest op zijn verjaardag aan het werk Hij was braaf en deed super zijn best,zoals altijd Na het harde werken kreeg hij een grote bak slobber
Met een stalgenootje erop! Dat komt ook nooit voor maar ik kon er zelf niet op omdat ik vorige week door mijn rug ben gegaan Ik hoop vanaf eind volgende week weer te kunnen rijden met hem!
_KaWi_
Geplaatst: 27-04-13 23:26
Volgende keer bijleespost.
Voor nu;
Marlis en horsii; Succes met het ophalen van kyra morgen! Ben heel erg benieuwd.
Pagina 59: Evelyne: Stoere foto's zeg! PeerAppel: Wat een lieverd zeg, ze heeft een lief hoofdje! Pieter25: Leuke foto's! IrisvdBorne: Haha wat een viespeukie zeg! Peelie: Commentaar heb ik al gegeven eerder in het topic
Pagina 60: Ine: Ze ziet er goed uit zeg! Het is en blijft een topper! Novito: Leuke foto, ik vind hem wel wat hebben Patricia73: Wauw, mooie foto's, je haflinger is echt mooi getoiletteerd
Pagina 61: Horsii: Leuke foto's zeg JastieHorse: Wat veel gelijkenissen zeg, je hebt leuke haflingers Evelyne: Gefeliciteerd met Angus Hij lijkt heel groot? en leuke foto's
@Knetterhard: Hij is 1,47m dus niet echt heel groot hoor Leuke foto's van Adje! @IrisvdBorne: Dankje Heb ik van Marlis van Peeps overgekocht! @Peelie: Altijd goed om zo te beginnen met een jong paard
@Horsii: Ah lekker weertje ervoor.. veeel succes vandaag! @Jastiehorse: die hebben echt veel vergelijkenissen! @Evelyne: leeuk! kleur dekje is echt gaaf @Knetterhard: wat eeen knapperd
PeerAppel
Geplaatst: 28-04-13 15:56
Ik lees vanavond bij, promise!
Ik wou alleen even dit laten zien:
En dit:
Gister Abby voor het eerst met bijzet gelongeerd en ik vond dat ze er echt goed mee liep. Lekker ontspannen en haar gangen werden toch ietwat spectaculairder dan ik ze normaal ken.
knetterhard; leuke foto's! PeerAppel; wat loopt ie lekker zeg! maar als hij los loopt lijkt het wel of hij een beetje onregelmatig loopt, of ligt dat aan mij?
knetterhard
Geplaatst: 28-04-13 18:13
Evelyne: Ohh wat heb ik me dan vergist, hij ziet er zo stoer uit, waarschijnlijk lijkt hij daarom wat groter? en dankjewel! PeerAppel: Leuke foto en filmpje, Ik had hem alleen wat lager ingesteld, zodat hij meer zijn rug gebruikt Maar met bijzet gaat dat wat moeilijker (vind ik)! En leuke haflinger, lekker robuust
@IrisvdBorne Zou best goed kunnen! Ik kan het zelf niet zo goed zien, maar ik had even ddrrraf gezegd en dan is haar reactie netjes draven, maar natuurlijk niet op een goed tempo. Lekker zo'n sjokgangetje, dus ja. @Knetterhard Bedankt voor de tip! Ik wil misschien wel een pessoa of longeerhulp gaan kopen omdat de verhalen die ik daar over hoor goed zijn. Of ik vraag even of ik die van een stalgenootje mag lenen. Is dat een goed idee of niet? Raad me maar wat aan hoor, want ik heb hier nog geen verstand van, maar wil er graag over leren! @xmarijn Thanks!
Ik zou zelf voor een longeerhulp gaan, en als je wat aan de achterkant wilt hebben, kun je altijd nog een bandage achter haar kont langs doen ik persoonlijk houd er niet van als een paard helemaal vast zit van voor en de achterkant en dat gevoel krijg ik heel erg met een pessoa je kunt beter even een paar keer oefenen, want het kan zijn dat het je toch niet bevalt! En dat is zonde van je geld, vind ik! maar dit is mijn mening, de een vind een pessoa weer heel fijn en een ander juist weer een bijzet
Bedankt voor je advies! Als ze haar rug goed gebruikt dan traint ze toch ook haar buikspieren? Volgens mij ligt er op stal ook wel een longeerhulp, ik zal het even navragen en dat een keer proberen!