Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) maar die is goed
goed koelen met ijs! S_uus schreef:Sita, jou trouwens ook wel maar wij rijden beiden L2 dan dus even zien.

gaat goed zo. Sta ook onder begeleiding van een diëtiste. 
Miiejs schreef:Oja dr. frank heeft mijn moeder ook gedaan! (uhhh wat niet?!)
Sterkte wiek, bij mij zijn ze er alle 4 uit gelukkig, maar zie ze dagelijks zoals jij want ik werk bij de tandarts/kaakchirurggoed koelen met ijs!
Faringo schreef:Bij mij zijn ze boven allebei getrokken bij de tandarts. Weinig last van gehad toen, maar ja tnadarts is wel anders als kaakchirirg. Weet wel dat het helemaal stijf en gevoelig werd, maar dat was vrij snel wel weer over. Sterkte ermee, het is absoluut niet fijn, maar je bent wel vanaf en ze komen nooit meer terug.
. Boven waren ze er ook echt allebei binnen 3 minuten uit. Onder was zaag en breek werk :p. Erg fijn. Gelukkig werkte de verdoving heel goed. Voel pas sinds een paar uur mijn onderlip en wang weer. Gelukkig hoef ik nu niet meer voor mijn verstandskiezen naar de kaakchirurg!
Wiek3 schreef:Mijn moeder was goed afgevallen met Dr. Frank. Lekker en gezond, je mag dan alleen geen koolhydraten en dat vinden veel mensen moeilijk. Geen brood, geen pasta, rijst, chips etc... Wel onderhand onbeperkt groente en aardig wat vlees en vis .
Maar dames wat gaan jullie snel :p. Ik ben vanochtend bij de kaakchirurg geweest en sinds mijn thuiskomst ben ik niet meer uit bed geweest. 3 Verstandskiezen laten trekken. 2 boven, 1 onder. Wat voel ik me nu beroerd. De behandeling was het probleem niet, maar kan nu alleen wat drinken (straks pompoensoep eten met geluk). Ik voel me een en al kaak...