Mandarijn schreef:Fam is zo sterk op 't moment, zit bijna te twijfelen om er een ander bitje in te doen met springen en crossen![]()
.
Wat heb je er nu voor bitje in?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LoveLita schreef:Mandarijn schreef:Fam is zo sterk op 't moment, zit bijna te twijfelen om er een ander bitje in te doen met springen en crossen![]()
.
Wat heb je er nu voor bitje in?
LoveLita schreef:S_uus schreef:Jep jij hebt 16 en 15 die zijn indd poedersuiker vooral die waar je halve volte moet rijden en direct afgroeten ik geloof 15 dat dat is.
Ja, dat is 15 idd.. Maar 16 slaat ook nergens op. Na SB meteen halve volte. En dan dat stukkie K arbeidsstap, A arbeidsdraf?Juuuist..
S_uus schreef:Mandarijn schreef:Fam is zo sterk op 't moment, zit bijna te twijfelen om er een ander bitje in te doen met springen en crossen![]()
.
Rolletjes bit geprobeerd? Helpt ons zeer goed, en meerdere gebruiken hem bij ons op stal met springen.
S_uus schreef:Mandarijn schreef:Fam is zo sterk op 't moment, zit bijna te twijfelen om er een ander bitje in te doen met springen en crossen![]()
.
Rolletjes bit geprobeerd? Helpt ons zeer goed, en meerdere gebruiken hem bij ons op stal met springen.
S_uus schreef:Ja ben echt benieuwd, laatste update is dat de inschrijving gesloten is, maar eh wil niet banketstaaf doen maar dat is zowat 1,5 maand zobeetje kansloze update.
Da's wel raarWas je wel ruim op tijd dan?
Word je gebeld als je geen stal hebt of?
eridinges schreef:Even ter toevoeging, daar mag je niet mee starten.Je moet dan wel van bit wisselen..
Ik heb er echt zin in!! Lekker met blondie op stap en hopelijk nette proeven rijden!
Vooral de cross lijkt me leuk! Hoefsmid is geweest en we hebben nu stiftgaten
Succubi schreef:S_uus schreef:Ja ben echt benieuwd, laatste update is dat de inschrijving gesloten is, maar eh wil niet banketstaaf doen maar dat is zowat 1,5 maand zobeetje kansloze update.
Da's wel raarWas je wel ruim op tijd dan?
Word je gebeld als je geen stal hebt of?
Oh nee, dat weet ik al veel langer hoor!
Ik heb 1 dag nadat de inschrijving open was het op de post gedaan.
Ergens 2 weken later ofzo? kreeg iedereen een mail die geen stal konden krijgen en of je evt een vieze stal wilde hebben voor de nacht.
Maar ik vind het zo sneu om haar een hele dag vast te houden, is voor haar ook heel vermoeiend.
Dit jaar gaat mijn bijrijdster en haar dochter ook mee (en meedoen) en voor Marny is het werken met kinderen ontzettend leuk maar ook heel erg zwaar (ze let de hele tijd op de kids en past zich aan) en dan is het fijn als ze even tussendoor op stal kan staan en even helemaal niets hoeft.
Maar goed, dat overleeft ze ook wel weer, meestal vind ze het heerlijk op Ermelo(meestal loopt ze heel sneaky naar het crossterein
)
S_uus schreef:Hmm kun je niet met iemand samen doen? Wel rot indd want ik heb verder geen mail gehad, dus neem toch aan dat het goed is.