Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Oke jullie willen echt niet weten wat mij nou weer is overkomen. ik slaap samen met mn zus bij mn buurmeisje en is ook goede vriendin van ons want haar ouders zijn weg op de vrachtwagn. Nu wouden we net kapsalon gaan bestellen bij troje en dat gingen we via het internet doen. Wij bestelling geplaatst enzo staat er bedankt voor uw bestelling maar had nog helemal gen tijd gezien hoelaat ik kon kiezen dat het kwam. Wel stond er bij het bestellen uw bericht aan ons maar lijkt me dta je dat daar niet in moest vullen omdat als het druk is jij niet kan zeggen wil het over 15 min in huis hebbem dus ikhad er eten ingevuld haha. maar nu hebben we dus eten besteld en weten we niet hoelaat ht gaat komen of dat het uberhoudt wel gaat komen en we durven ook geen van allen te bellen.
Nathalie83 schreef:Ey vakantie gangerHoe is ie daar? vermaak je je nog?
Me oude toet wordt verkocht. Heb ook al een koper. Zijn gewilde autotjes (me oude is golfje 2)
Peeps weer gescandben benieuwd
Ik vanmiddag met een vriendin lekker buitenritje gemaakt met ijsjes van haarwas echt heerlijk!!
Kwamen nog een oude man tegen in het bos, die zei heel boos; 'waarom hebben jullie die paarden een deken om! het is toch veel te warm!'
Haha wij lachent, het zijn vliegendekens, met gaatjes, anders worden ze gek van de vliegenhij keek echt heel ongeloofig. ik zei tegen die vriendin, in zijn tijd hadden ze nog geen vliegendekens
Madeira_ schreef:Nou ik sliep pas vanmorgen om kwart over 6 ongeveer (nog 6 uur zien worden) bah... de chirurg kwam kijken.. daarna even naar mijn MRI uitslag gekeken en hij concludeerde waar we allemaal bang voor waren: mijn binnen meniscus is voor de 2e x stuk. Mijn buiten meniscus is ook al een keer gehecht. Dus: weer een operatiegoed oke.. Ik dacht dat ik goed had gereageerd, staan we te wachten bij de balie word ik ineens super misselijk, begin te trillen op mijn benen en val bijna flauw.. Dus gauw op een stoel gezet en een vochtig doekje gekregen en toen kwamen toch een paar tranen
pfff ik wil optimistisch blijven maar momenteel lukte me dat even echt niet... Ben nu in 3 jaar tijd dan 5x geopereerd (word mijn 5e operatie, waarvan dus 3x aan mijn knie). 80 procent gaat goed met 20 procent niet met de meniscus en ik zit bij de 20 procent helaas... Ik moet volgende week maandag naar de anesesist en word binnen een maand geholpen.