Peelie schreef:duhik neem je een beetje in de maling
Oh, dat doe je toch niet

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:duhik neem je een beetje in de maling
Peelie schreef:Nou maar weer even een verslagje.
Mara heeft wel zin om te lopen maar ze is een hele sterke eigen wil aan het ondwikkelen
verder is ze nogsteeds knuffelig.. Ze had wel een paar keer dat ze haar eten niet op at. Nourmaal eet ze veel te gulzig, maar met een paar aanpassingen eet ze het weer.
Verder begind ze ook al best wel dik in haar vacht te zitten... is dit normaal? wat willen jullie verder weten?
Peelie schreef:Nash is leuk,Met een G es ff denke...Nash voor een hengst... maar daar willen we nog iets achter omdat het anders zo kort is
Merrie namen hebben we nog niet echt.. dus als je iets weet
(met een G)
Peelie schreef:Nou maar weer even een verslagje.
Mara heeft wel zin om te lopen maar ze is een hele sterke eigen wil aan het ondwikkelen
verder is ze nogsteeds knuffelig.. Ze had wel een paar keer dat ze haar eten niet op at. Nourmaal eet ze veel te gulzig, maar met een paar aanpassingen eet ze het weer.
Verder begind ze ook al best wel dik in haar vacht te zitten... is dit normaal? wat willen jullie verder weten?
Peelie schreef:Even off topic heb je al meer mensen voor je wedstrijd?
Peelie schreef:Hoe is het nu met mara?Hag al een pbtje gestuurd maar heb geen antwoord gekregen.Hoeveel maanden moet ze nog?ik hoop het welen zijn er ook al een beetje hoog geklaseerde hafjes bij of niet?
Mara liep gistere zooo lekker(wou ik graag even melden) Die hormonen helpen goed
Peelie schreef:dus het veulen groeit goed zie je het al bewegen?ow echt waar???? dat zal mijn moeder dan wel weer geweest zijn...
Ze zit nu op 177 dagen. Bijna een mijlpaal dus. Ze moet nog 158 dagen tot dat ze gaat bevallenheel spannend dus. verder is ze ondertussen geschoren en zijn we maar opzoek naar een boomloos zadel want ze deid zo hard uit dat het geen zin heeft om de boom van mijn dressuurzadel iedere maand te verbreden.
Verder heb ik de 17 januari een dressuurwedstrijd. spannend spannend
Peelie schreef:nee heb het nog niet gevoeld of gezien... we zitten ook nog niet op 180 dagen... (ik weet het het is een maatstaaf) nou ben ik de laatste 2 dagen ook niet geweets omdat ik ziek ben :S als ik weer beter ben zal ik er eens tegen praten... Kijken of het dan komt.