Het was weer een geslaagde nationale! Blij dat ik de website van Lisettem heb, ben benieuwd... Was de eerste combinatie in het L1, werden reservekampioen! Ben heel erg benieuwd naar de foto's. Ladyspot, gefeliciteerd met je behaalde resultaten!!
Ik ben super tevreden huiswaarts gekeerd van een geslaagde Nationale in Den Bosch. We zijn 3e geworden in het M2 dressuur met 184 punten. Manchester liet zich goed zien en had een leuk jury commentaar. Bestgaande door naar de halve finale maar helaas niet door naar de finale voor de beste 6. Was erg gezellig en leuk om oude bekende te zien en te spreken en nieuwe mensen te ontmoeten. Lieve mensen bedankt voor de gezelligheid en de hulp. Wil iedereen feliciteren met de behaalde resultaten.
haha ja, als ie gaat strekken dan vliegt ie echt he! vandaag ben ik bezig met de foto's van de dressuur, die komen vandaag of morgen online als het meezit!
Ik ben ook mega trots op mijn topper. In de B 4e geworden en met bestgaand in de finale gekomen en net niet door naar de finale gemogen. Hij is ook pas 5 dus vind dat hij het aardig knap heeft gedaan. Ben benieuwd naar foto's!!
Lisette1987 ik heb al een paar gave foto's van de kampioen dubbelspan. (is onze boer)
Lisette1987
Geplaatst: 25-08-14 16:27
astrid, eentje van jou in de dressuur
SamsonLot
Geplaatst: 25-08-14 17:15
Was een super leuk en gezellig weekend!! Heb meegedaan op de haflinger van een vriendin. Super leuk beestje. Ze hadden me opgegeven voor de B en daar 4e geworden met 198 punten en met het bestgaand in de finale ook 4e geworden.. Jammer dat m`n paardje in de finale een beetje leeg was anders had ik daar nog iets meer uit kunnen halen. Hadden daarvoor net een showtje weg gegeven in de hoofdring. Komen al super leuke foto`s voorbij, ben benieuwd naar de rest!!!
als ik straks alle foto's afheb kan ik wel even voor jullie kijken of ik meer foto's heb, nu jullie die foto's plaatsen weet ik naar wie ik moet zoeken ik pik er nu steeds een paar uit, sommige heb ik er meer van sommige minder