Nee alleen als je manege een goedgekeurde fnrs manege is.
Koen_H
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-13 20:34
Mededeling over alle websites,
Het kan voorkomen dat je het nieuwste nieuws niet op de website ziet. Dit komt niet door de website, maar door internet explorer. Volg deze instructies en je hebt daar op geen enkele site meer last van:
Instellingen aanpassen in Internet Explorer: 1.Klik rechtsboven op het tandwiel icoon en kies Internetopties. 2.Ga naar het tabblad Algemeen. 3.Klik bij Browsegeschiedenis op Instellingen. 4.Geef aan bij Wanneer moet er op nieuwe versies van pagina's gecontroleerd worden?: Elke keer als ik de webpagina bezoek. 5.OK.
Dit naar aanleiding van vragen die mijn gesteld zijn
sivie
Geplaatst: 28-06-13 10:51
Leuk al die mensen die mee gaan.
Vindt wel dat er erg weinig info op de website staat. Heb al heel veel info per facebook nagevraagd.
Wat zijn jullie ervaringen bv. met vorige jaar?
Hebben jullie nog dingen waar aan gedacht moet worden. Of dingen die ik niet moet vergeten enzo. wij komen bv. vrijdag al aan. weet iemand hoe laat je daar vrijdag op het erf mag zijn?
Btw ben er vroeg bij maar dat komt omdat ik binnenkort op vakantie ga en daarna nog een weekje moet werken en het dan al zo ver is. Dus weinig tijd dan nog om alles te regelen.
In 2010 stonden er naambordje op de stallen omdat sommige stro en sommige zaagsel hebben. Hooi was te koop weet niet of t Nog zo is denk t wel.
Tijd weet ik niet.
janouk
Geplaatst: 28-06-13 11:17
@sylvie Maak je vooral niet te druk. Het is vooral gezellig. Er zijn genoeg mensen, die je kunnen helpen/spullen uitlenen. Je hebt hetzelfde nodig als je normaal op een wedstrijd gaat. En dan overnachtingsspullen voor je paard en jezelf.
ik heb ons ook in geschreven(als ik het goed gedaan heb...) op de val reep. Ik ga voor dressuur M1. Ik zag alleen niet waar je 1 keer of 2 keer moest kiezen... dus hoop dat ik er 2 keer bij zit. En verder gaat mijn bijrijdster Eva mee doen met springen 70 cm en vaardigheid en voor de zondag opgegeven voor de cross training. We blijven in een tentje slapen en pony krijgt een box voor 1nacht haha. Groetjes Patricia
Nou zoals het er nu uit ziet kan ik helemaal niet mee doen
Want ik krijg steeds een foutmelding bij het rekeningnummer, dus kan het geld niet over maken. En ik heb naar verschillende mail adressen mailtjes gestuurd, maar krijg geen antwoord...
Inschrijven is mogenlijk t/m zondag 30 juni Daarna sluit de inschrijving, inschrijfformulier al opgestuurd maar nog niet betaald, graag alsnog het totaal bedrag overmaken.
Het rekeningnummer is 34.78.54.613 t.a.v. De Aangespannen Haflinger te Wageningen o.v.v. naam deelnemer en naam paard
De clinic leek me ook wel erg leuk! Maar ik heb een dier van een ander mee, die nog niet al te veel kent. Dus vond de clinic dan nog niet zo`n succes
Ladyspot
Geplaatst: 09-07-13 12:10
Paulusjuh schreef:
Zijn er hier nog meer mensen die op zondag meedoen met de dressuurclinic? Ik ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat
Ja ik ga ook mee doen met de dressuurclinic, ben ook heel benieuwd.
Westernclinic doe ik ook mee met mijn andere hafje.
Paulusjuh
Geplaatst: 09-07-13 14:36
MartineC1711 schreef:
Leonie en ik hebben ons opgegeven voor de clinic Paulien!
Leuk! Gaan we meeten haha. Eens zien wie er schuilt achter de familie aanhang van mijn haf hihi
Temeraire
Geplaatst: 21-07-13 19:31
Wanneer hoor je of je inderdaad mee kan doen of dat je op de wachtlijst terecht bent gekomen? Ik doe in principe mee met L1 dressuur (al twijfel ik nu of ik niet toch liever B had gedaan...) en vaardigheid
Dressage_Haf
Geplaatst: 22-07-13 11:37
Ik ga ook weer. Waarschijnlijk alleen met mijn nieuwe (Axel), Akito van vorig jaar blijft waarschijnlijk thuis helaas. Dressuur klasse L1 en bestgaand.
Wij hebben ons helaas af moeten melden Paardje is toch nog niet fit genoeg en we moeten ons nu gaan richten op het herstel. Baal ontzettend! Had er echt zoveel zin in!