Rosanna1990 schreef:Welke 21 + 'ers starten er allemaal officiële wedstrijden?
M1 +5 op het moment. We gaan als een speer. Precies een jaar geleden B gestart.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Leuke foto zeg!
hihi, ik vind de stap eigenlijk te groot om nu te zetten. Ik zeg al heel lang: we gaan het pas doen, als we er aan toe zijn 

ELpatcho schreef:Rosanna1990 schreef:Welke 21 + 'ers starten er allemaal officiële wedstrijden?
M1 +5 op het moment. We gaan als een speer. Precies een jaar geleden B gestart.
. Mijn haf is meer van de buienritten en springen. Dressuur vind hij saai (behalve de haflingerwedstrijden die van die mafjoekel wel weer leuk). HorseTopShop schreef:Een kennis van me heeft een half zus van mijn Haflinger en een andere kennis een oom van die van mij. Ik ben toch heel erg benieuwd wie er hier een Haflinger van Magister heeft.

Marije_jiplover schreef:Hier nog iemand, ik ben bijna 32, mijn haflinger is 24 en ik heb hem nu bijna 3 jaar in mijn bezit.
Ik ken hem echter al wel vanaf zijn 4e jaar, toen ik als 11 jarig meisje op de manege reed en Jip als jonge 4jarige haflinger manege-pony bij ons op de manege werd.
Officieel heb ik Jip gekregen om hem een goede oude dag te geven. Nou, goed heeft hij het zeker, een oude dag zou ik het nog niet willen noemenHij is topfit en we rijden nog volop bosritten en af en toe een stukje dressuurmatige training om hem lenig en soepel te houden.

)
Maar ik vind nog steeds dat ze 30 wordt 
Ooit ga ik nog wel weer s springen 
Rosanna1990 schreef:Welke 21 + 'ers starten er allemaal officiële wedstrijden?
vind dat juist het leukste wat er is. Denk dat ik anders stuk minder gemotiveerd ben, nu heb je een doel om naartoe te werken en moet je wel fanatiek trainen. Rij overings ook veel buiten maar ook dat zie ik als een goede training. Zomaar rondsjokken zou niets voor ons zijn
.
ik moest heel erg aan zijn 'streken' wennen in het begin maar nu wil ik hem NOOIT meer kwijt.
. Dat zijn bultjes van insectenbeten
. Hij wordt in de zomer erg vaak (vaker dan sommige andere paarden) geprikt. Hij heeft er verder geen last van maar krijgt wel van die gigabulten.