@Josien: Gefeliciteerd!!
@Marga en Josien:
Vandaag begonnen we in het land. Kijken wat werkt op Harry zijn aandacht te krijgen als hij weer eens zo een "ikkomlekkertochniet" bui heeft.
Blijkt, ondanks wel liever iets anders willen vinden, dat het voorlopig toch iets lekkers is.
Daarna hebben we in de bak geoefend. We begonnen met Harry naar een bepaald punt of voorwerp sturen en hem daar te laten stoppen, en of aan te laten knabbelen. Toen Harry laten aandraven terwijl ik achteruit weg loop en hem dan op tijd laten halt houden, op me af draven, geen probleem, Harry op tijd stoppen lastig
. Daarna zijn achterhand van me weg laten stappen, dan zijn schouders voor druk laten wijken. Toen hebben we nog langs de lange zijde Harry een paar passen zijwaarts laten lopen, daarbij was ik aan het klungelen, leadrope in de knoop, mijn houding niet helemaal goed, resultaat een verwarde Harry
, woeps! Afgesloten met Harry een nettere volte laten lopen, hij is scheef en een houtenklaasje, dus is soms best moeilijk voor hem om netjes een beetje stelling aan te nemen. En als het moeilijk wordt, wordt Harry een beetje nukkig. Lijkt niet eens zo zeer op mij (of wie dan ook) te zijn, maar vooral op zichzelf. Daarna begon meneer uitgebreid te gapen en zat onze tijd er al weer op.Volgende keer gaan we weer een paar nieuwe voorwerpen gebruiken, waarschijnlijk een paraplu ofzo.
Sommige reacties waren er echt over, is zo al erg genoeg voor jou! Sommige mensen vergeten dat je nog een 'kind' bent om het heel cru te zeggen en dat je niets te zeggen hebt als het op geld aan komt.
Formera dacht dat ze moest springen over de hindernissen die nog stonden (stond op hoogste dus 1m60 of hoger) en dan versnelt ze altijd alsof ze een aanloop moet nemen, mijn blondje