Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Floortje2002 schreef:Iemand nog tips voor het rijden van Bestgaand?
Waar moet je op letten?
Mag je een zadelvormig dekje onder je zadel? of een bontje?
Stravero schreef:Floortje2002 schreef:Iemand nog tips voor het rijden van Bestgaand?
Waar moet je op letten?
Mag je een zadelvormig dekje onder je zadel? of een bontje?
Tips voor het bestgaand, je haf goed bijelkaar rijden en ze zien graag een goed bijwerkende achterhand.
Zadelvormig dekje mag sowieso, een bontje mocht een paar jaar geleden niet, misschien nu wel?
Pauk schreef:Bij bestgaand is een zadelvormig dekje volgens mij zelfs verplicht.
Ik weet ondertussen dat ik met Aura ook doormag met de B dressuur enkelspan en met Kyra L dressuur enkelspan en de vaardigheid. Bestgaand gaan we zaterdag voor strijden
Ladyspot schreef:Ik ben ook van de partij! 2 voor keuring, Walando ruinkampioen van Noord-Holland en Utrecht en Nance is voor derde keer erekampioen geworden. Rij met Nance proefje M1 en met Walando proefje L1. Met Nance ook bestgaand, zijn kampioen geworden en Walando wordt ook uitgebracht met bestgaand. Ook erg druk programma die dag.
mimp3 schreef:.Ladyspot schreef:Ik ben ook van de partij! 2 voor keuring, Walando ruinkampioen van Noord-Holland en Utrecht en Nance is voor derde keer erekampioen geworden. Rij met Nance proefje M1 en met Walando proefje L1. Met Nance ook bestgaand, zijn kampioen geworden en Walando wordt ook uitgebracht met bestgaand. Ook erg druk programma die dag.
Leuk dat je met zoveel paarden meedoet! Maar waarom start je in de dressuur een klasse lager dan dat je werkelijk rijdt dan?