Ik had alleen zijn manen/staart/voorpluk binnen gewassen met lauw water. Morgen dan nog maar even voetjes afspuiten
Mijnt
Geplaatst door de TopicStarter: 11-11-11 23:12
Ik heb staart, manen en voetjes gewassen Ik zal morgen ook wel zenuwachtig zijn heb ik altijd last van. Nouja we zien wel hoe het gaat, heb in ieder geval zin in de gezelligheid!
Ik weet nog niet hoe ik ga vlechten... De voorpluk gaat zowiezo in een vlecht, de manen laat ik óf los óf ik vlecht ze voor een klein stukje in met een hengstenvlecht..
Milan_lover
Geplaatst: 11-11-11 23:26
Oke, dan kijk ik nog wel even, wil graag foto's komen maken, maar weet niet of dat zo goed gaat lukken binnen, kan het altijd proberen!
Oke, dan kijk ik nog wel even, wil graag foto's komen maken, maar weet niet of dat zo goed gaat lukken binnen, kan het altijd proberen!
Wat leuk Claudia
Milan_lover
Geplaatst: 11-11-11 23:31
Ik denk gewoon vanaf de eerste proef dan? Ik blijf dan niet de hele tijd, moet nog leren voor mijn toetsweek en we moeten 's avonds naar een feest in Gouda...
S_uus
Ik doe idd ook mini hengstenvlechtje vooraan bij het hoofd, voorpluk laat ik los en vlecht bovenste stuk van de staart in
Luna vanmiddag ook door de wasstraat gehaald
Maar sjonge jonge wat was het koud zeg!! en ik heb gewoon warm water tot me beschikking en alle deuren dicht, maar nog ijsklont vingers.. Gelukkig had Luna er geen last van met de deken(s) Heb de beentjes ook al gepoetst, mevrouw is hengstig dus had beste zwarte poten Nu maar gauw naar bed en op naar morgen. We hebben er zin in