even niet gekeken omdat het druk was: een nieuw topic en ik moest gelijk alweer een paar blz doorspitten!! zou op iedereen wel willen reageren, maar dat gaat me niet lukken hoor, zoveel leukerds gezien! moet gewoon elke dag kijken en reageren om het een beetje bij te houden, hahaha! hier Whiskey nog een keer toen we weer weggingen zette mijn dochter een muziekje aan....dat vonden de 2-jarigen wel interessant!!
Yuukon
Geplaatst: 07-09-11 00:14
Dan doe ik ook maar even mee!
Ik verzorg deze knappe dame:
Laatst bijgewerkt door Yuukon op 07-09-11 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt
S_uus
Ook ik kom ons nieuwe gezinslid even showen! Morgen verhuisd hij van Gelderland naar Kaatsheuvel...
Na lang wikken en wegen waren we het 2 weken geleden helemaal eens dat Ben ons goud word! Ben is 4 jaar, netjes in en doorgereden, maar is nu eigenlijk pas klaar om echt te gaan werken. Hij heeft geen papieren, maar goed... wij hebben beide geen wedstrijd ambities, lekker hobbelen en mooie ritten door de duinen maken!
Ben is ruim 1.57, en moet nog spieren kweken..
Hier 2 foto's van onze kennismaking: Mijn partner op Ben....
@Yuukon: je hebt idd een knappe dame!! @S-uus: mooi paardje, en idd een aparte bles en daardoor goed herkenbaar @DDW1190: bedankt voor het compliment! maar het is de bedoeling dat hij nog heeeeel lang bij ons blijft, maar je weet nooit.... dan zal ik aan je denken! @Angelique18: heel veel geluk met jullie Ben!
Whiskey is echt leuk! Vergeleken met die van mij is hij echt al mooi stevig gebouwd zeg! Hoe groot is hij?
Balou_k
Geplaatst: 07-09-11 16:32
Mijn knappe pony vandaag die niet stil wou staan
martine2610
Geplaatst: 07-09-11 16:37
@_KaWi_: ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit gemeten, maar ik geloof dat hij voor zijn leeftijd (geboren 01-05-09) wel aardig aan de maat is? (ik ben zelf niet zo groot, 1.60 ) Ik heb even in je profiel gekeken, maar ik vind die van jou ook erg leuk!!! is hij nog hengst? onze paardjes hebben allebei Alcantara als opa! leuk hè?
lovesrosalie
Geplaatst: 07-09-11 16:46
Rosalietje
Rosalie & Ruani
_KaWi_
Geplaatst: 07-09-11 17:15
@martine2610 Natif is ongeveer 4 maanden geleden geruind. Bij aankoop is hij gemeten op 1.47 maar vind whiskey wel wat groter ogen. Maar dat is altijd lastig te zien vanaf een foto @Angelique Leuke haflinger..veel plezier met hem! @ S_uus Erg mooie foto's van jullie.. grappige bles inderdaad!