Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faringo schreef:Annemarie:
Storm kan ook wel een aantal dingetjes, maar die doet ie echt alleen voor snoep haha. Doe het niet te vaak met hem, want hij wordt zo ontzettend drammerig dan.
Is vaak zo he dat het op de momenten dat het goed gaat net niet op film of foto staat.
Balou_k schreef:Nathalie83 schreef:snap ik hoorfijn dat er ook bokkers zijn die de humor begrijpen
Vandaar dat ik toch ook altijd ff zeg dat t grapje was
Je weet het maar nooit op bokt
Stiekem ben ik heel erg kwaad op je hoe durf je me van zoiets te beschuldigen
S_uus schreef:Ik meld me ook maar even
Ik ben dus Suus , dat was vast nog niet opgevallen.
Ik ben 23 jaar oud en zit al zolang ik me kan herinneren tussen de paarden.
Ik heb Asra van Gawege vanaf 28 september 2005.
Hij was toen 1,5 jaar oud, en dus nog hengst.
Asra heb ik zelf ingereden.
Eigenlijk heb ik hem met het idee gekocht om gewoon buitenritjes te maken, en verder niks op wedstrijd gebied, omdat ik daar na mijn ongeluk paar jaar voor Asra geen zin meer in had, maar dit is totaal anders uitgepakt.
Asra is geen buitenrit type ,maar wil hard werken, en dan niet met rijdende vrachtwagens om hem heen
We hebben in 2009 wat wedstrijden gereden, in 2010 eigenlijk niks, en nu zijn we weer lekker op gang op concoursen.
We starten tussen de paarden omdat ik 18 ben geweest.
5 juni was ons eerste concours weer en daar eindigden we met een 1ste plaats met 195 punten en een 2de plaats met 193 punten.
19 juni in Ruurlo 3de.
31 juli in Bentelo 3de en 6de.
4 augustus 3de en 4de.
Dus we gaan lekkerwe starten in de B hebben 14 winstpunten dus we mogen over maar doen we nog even niet .
27 augustus staat Ermelo ook hier in de planning!
We hebben er zin in
Vandaag 11-08 :
Even flink trainen, stallen doen van Asra en mijn veulen (KWPN opa Samber), veulen borstel beurt geven, dat heb je nu 1maal met veel wit.
Asra trainen met gewoon bitje in