@ Birmaantje: Dankje wel! Vind je dat? Ik vind ze juist nooit zo lang in vergelijking met sommige haflingers Ik ben nu wel druk aan het sparen hoor en vlecht ze ook steeds in. Ik vind dat altijd wel erg mooi van die lange witte manen.
Alina1989
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-12 16:50
Even in je profiel gespiekt Birmaantje. Die van jou haflinger zijn pas lang! Wauw!
Inderdaad! Het is echt een plaatje. Ik heb een fjord met van die lange manen en dat is ook heel veel werk.
Birmaantje
Geplaatst: 08-06-12 08:55
@Alina1989: Dank je. Hij is helaas is verkocht. Zal binnenkort eens nieuwe foto's plaatsen van mijn nieuwe kanjer Manchester. Wauw wat heeft jouw fjord lange manen zeg! Echt top zeg! Heb ik nog nooit zo lang gezien bij een fjord! Heel bijzonder
stoer_san
Geplaatst: 08-06-12 11:34
Wat een super foto's van Mauritz Alina!! Hij ziet er goed uit! En Birmaantje, foto's van Manchester vinden we altijd leuk! 'k zal nu even de manen van de fjord bekijken, haha.
edit: even in je profiel gespiekt, wat een leukerd!!! En inderdaad, geweldig mooi die manen!
@alina: Jeetje heb ook even gespiekt maar wat een mooie fjord!!
En fotos van Machester zijn welkom! Ik ga morgen of donderdag weer naar stal toe en zal dan wat fotos maken van senna. Kom net vandaag van vakantie terug..
Birmaantje
Geplaatst: 11-06-12 21:46
Eindelijk heb ik mooie foto's van Manchester. Ik zal er binnenkort een topic van maken maar hier alvast een voorproefje.
Laatst bijgewerkt door Birmaantje op 11-06-12 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Birmaantje
Geplaatst: 11-06-12 21:46
Eindelijk heb ik mooie foto's van Manchester. Ik zal er binnenkort een topic van plaatsen maar hier alvast een voorproefje.
maessie
Geplaatst: 11-06-12 22:03
Ik kom ook maar weer eens binnenvallen. Laatst is Anna weer met Larissa op wedstrijd geweest en heb hier weer wat foto's van haar geschoten. Larissa is inmiddels 1.52cm groot gemeten! En check Maldwyn zn koppie, ze lijken sprekend op elkaar!
Het is erg jammer dat ik Mentos uit het oog ben verloren, hij leek ook sprekend op Larissa!! Ben erg benieuwd hoe hij nu uitgegroeid is, dus mocht iemand hem nu weten te staan hoor ik het graag!