Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDW1190 schreef:Dankjewel [naam]! hoe is het trouwens met Saartje? blijf je daar nou?
Aranel schreef:DDW1190 schreef:Dankjewel Fyenna! hoe is het trouwens met Saartje? blijf je daar nou?
Voorlopig sowieso welZe is nog niet beter, het gaat langzaamaan wel beter maar nog steeds is ze sneller dan een normaal paard buiten adem. Maar ik doe gewoon rustig aan met d'r en hopelijk gaat het dan beter.
De stal bevalt me ontzettend goed, en Saar vindt het ook heel erg leuk maar het is gewoon erg aan de prijs en m'n moeder vindt het wel wat te duur.. Maargoed zolang ze niet beter is blijft ze er sowieso staan en ik wil haar eigenlijk wel voor altijd daar gestald hebben. Maarja, die prijs
DDW1190 schreef:amazone77 schreef:ja dat wil ik wel,maar we moeten onze eerste wedstrijd nog rijdenen ik ga hem starten in de B!
maar denk dat we zo door die klassen heen zullen zijn.
wel kan ik vragen of aron van de haflingerborg op je site mag komen te staan,hij is nu M1 startgerechtigd en in duitsland voor het leven goedgekeurd.......
oké dat is helemaal super, maar ik zoek nog gewone dekhengsten met nadruk op sport hengsten die hoeven niet perse gestart te zijn!
onder een ander kopje namelijk de hengsten, waarbij je gewone informatie kunt vinden