Nouja, Saar gaat nog steeds een beetje kwakkelend met d'r gezondheid. Ze is nog steeds sneller dan normaal buiten adem en de hoefsmid vermoedde dat ze artrose in d'r voorbeen heeft.. Binnenkort wil ik weer met haar naar de kliniek om haar 'binnenstebuiten' te halen, kijken of ze dampig is of dat het een conditie kwestie is, hoe het met de stijfheid in d'r benen is. Op basis daarvan beslis ik of ik zal moeten stoppen met wedstrijden of niet.
Ik rij dit jaar ook niet mee ik ga wel gezellig met Silby mee... dan zien we volgend jaar wel weer.
S_uus
Geplaatst: 03-04-11 20:06
Ik zoek ook nog een chauffeur, of ik moet maken dat ik mn theorie doe, mn rijbewijs haal en in die tijd aanhanger rijbewijs fiks ,maar lijkt me stug. Of ik moet me een vrachtwagentje regelen haha dat ik mag rijden met B rijbewijs.
Aranel wat poedersuiker man Jeetje het is nogal wat
wisanda2003
Geplaatst: 03-04-11 20:35
Gezellig dat jullie weer allemaal komen dit jaar!
De problemen rondom de site zijn naar alle waarschijnlijkheid opgelost dus binnenkort hopelijk meer informatie over Ermelo......
Iedereen is welkom ( maar,alleen haflinger met en zonder papieren mogen deelnemen) toeschouwers zijn ook meer dan welkom
S_uus
Goh jee sorry zie nu pas je berichtje. Ja ik wilde weten of ik nog wel ingeschreven sta bij DAH? Zal ik je pm'en met eventuele gegevens wat het makkelijker maakt? Dank je wel in ieder geval