ja het verschil bij mij erg of ik er wel of niet een onder leg..
doe het nu wel altijd omdat die van mij erg moeite heeft met goed afzetten!
SRY
Geplaatst: 11-11-12 23:10
Met mijn haf van 1.48m heb ik in september 1.10m gesprongen. We springen pas een half jaar en ben bij 0 begonnen met haar, ze had totaal geen ervaring met springen.
los ruim 1 meter hoger konden we niet onder de man met me dochter 50 cm
en afgelopen zaterdag voor het eerste keer oefen parcours gesprongen en wel 30 cm hij is net 4 vond alles mega eng wat een enge gekleurde hindernissen zeg de eerste ronden alles bijna geweigerd wel na weigering er wel over tweede ronde alles netjes gesprongen vanuit draf anders word hij mega jollig en ontstuurbaar hihihi 2 balken eraf..
nou oefenen baart kunst... maar beetje lomp is hij nog wel hihihi ach hij heeft nog tijd zat om te leren...
1.10.. aantal jaren geleden! Nu uhhm vind ik 80 cm wel weer genoeg lol
heidy_wilco
Geplaatst: 15-10-13 11:34
We hadden 2 week geleden weer open dag op stal. We hadden bijna de 1.15 gered, hij tikte net aan. Twee keer geprobeert, en hij ging er ook 2 keer zonder twijfel overheen, maar helaas. Was echt super trots op mijn knul! Hij flikt het toch maar even. Nu moet ik wel zeggen dat zijn conditie op dit moment niet helemaal 100% is door omstandigheden en ik ben er ook zeker van overtuigd dat het wel een keer gaat lukken.
Tommie kon ook aardig de hoogte in vroeger. Toen hebben we wel eens een oxer van meer dan een meter gesprongen. Nu springen we bijna niet. Af en toe een klein sprongetje voor de afwisseling. Ben zelf geen springer, maar voor de lol een huppeltje vind ik leuk.