Korte of lange manen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jaleesaa

Re: Korte of lange manen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 14:41

vind lange manen toch echt wel heeeel mooi maar het is ook best een werk om ze mooi te houden heb ik wel gemerkt.
mijn hafje had lange manen maar sinds die geruind is werd het steeds minder maar het is nog wel een volle bos gebleven

van dat
Afbeelding
naar dit
Afbeelding

RoyalDestiny

Re: Korte of lange manen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 15:09

Een paar jaar terug zag je veel haflingers met sportcoupe, maar ik heb het idee dat dat toch weer wat minder wordt de laatste tijd.
Mijn haf heeft ook een poos de manen op handbreedte gehad, maar inmiddels zijn ze weer ruim 90 cm en laat ik ze weer lekker lang :)

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 16:21

Mijn Haf heeft ook haar manen kort nu!
Ze had zoveel geschuurd en het was zo piekerig en ongelijk dat ik het er maar af
heb gehaald! Misstaat niet, maar ik laat het wel weer aangroeien :)

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 18:16

Ik ga voor korte manen! Vind het veel sportiever staan, de hals komt er beter uit en het is erg handig voor de wedstrijden. Hij heeft dan ook geen aanleg voor lange manen, op zijn langst waren ze 25 cm.. :')

Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 21:56

Vind het niet eens verkeerd staan op de foto hier boven.
Ik vind lang mooier, maar kan me voorstellen dat korte manen veel praktischer zijn. Zeker met wedstrijden.
Mijn eigen haf, James heeft half lange manen. Ik heb het idee dat sinds ik James heb, zijn manen langzaam groeien. Heb hem nu 1 jaar.
Hij heeft zijn manen aan 1 kant hangen. En de hals komt inderdaad wel mooi uit aan de kant waar de manen niet hangen.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 23:33

Vind lang ook het mooiste..