KVTH Haflinger Wintercompetitie zuid holland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: KVTH Haflinger Wintercompetitie zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:15

Ik heb vandaag mee gedaan met de B dresuur onderling. En raad eens!!!!

ik heb een eerste gedeelde plaats :D :D :D 198 punten :D ik ben echt super trots... Kom ik aan met mijn bolle die al 6 maanden draagt en dan samen op de 1ste plaats met een hengst die officieel L1 is maar omdat er een hele tijd niks mee is gedaan deden ze mee an de b onderling. :D

Ik ben ZOOO TROTS :D

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:30

Charaz schreef:
Kwam even spieken in dit topic of ik niet in de war was, maar had toch echt getypt dat ik NA jou was Denise ;-)

Heb vandaag heerlijk gereden, geen gekke dingen gedaan, alleen t verkeerde jasje meegenomen maat 158 ipv mn eigen maat 38/40, oftewel ik zat keeeeurig rechtop op mn pony.

Mijn punten waren 178 en 179, baalde dus wel eventjes, zo dicht bij de winstpunt en dan net niet.

haha,dat je het jasje nog aankreeg :D

ik heb niet fijn gereden,het is lang geleden dat ik gestart heb en ik blijf de M1 erg moeilijk vinden met het doorzitten.
ik had 164 en 173..
heb sinds kort nieuvve intsructie dus 28 februarie ga ik ervoor!!
en mijn jonge haflinger gaat ook voor het eerst dan in b-zonder startkaart :o

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:33

Heb vandaag heerlijk gereden, in tegenstelling tot vorige week toen het echt bagger ging... begin toch weer een beetje te geloven in dat we ooit nog eens M1 gaan starten, hihi! Twee wp's mee naar huis, dus das lekker. Maarre, die M1 zie ik wel tegenop en zo te lezen is het ook echt wel moeilijk...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:34

MirjamN schreef:
Heb vandaag heerlijk gereden, in tegenstelling tot vorige week toen het echt bagger ging... begin toch weer een beetje te geloven in dat we ooit nog eens M1 gaan starten, hihi! Twee wp's mee naar huis, dus das lekker. Maarre, die M1 zie ik wel tegenop en zo te lezen is het ook echt wel moeilijk...

Was jij degene met rabo dekje of met de vrij stevige Haf?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:36

Jij bent snel! Ik was die met het Rabo dekje...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:37

Aah dan heb ik met jou gepraat! Was al blij dat ik Denise had gekend, degene die ook L2 rijdt zit ook op bokt toch? Marguerite ofzo?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:41

Even denken hoor, was jij met die lange donkere vlecht? Die altijd braaf is en anders loperig wordt?

Ja, Marguerite rijdt ook L2 en zit hier ook! Die gaat lekker, dus die start volgende competitie vast M!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:43

Nopez dat is denise denk ik, ik reed op een merrie, heb blond haar en was als laatste in t M.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:45

Oh ja, was dat die van jou die op de parkeerplaats moest plassen dan?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:45

Nee ook niet haha, de mijne moest in de bak plassen maar toen was jij volgens mij al je proef in?

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:50

Klopt, dat heb ik niet gezien. Ik ben ook zo bar slecht in gezichten en namen en de combinatie al helemaal.... sorry! En ik was ook al niet zo oplettend op iedereen, vooral bezig met losrijden! waar hebben we over gepraat, dan moet ik het echt wel weten!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:54

Over de tijd vh losrijden van je pony! Dat ie de ene keer leeg was en de andere keer kwam je tijd te kort. En ik heb verteld dat die miep van mij vorige keer vrolijk stil ging staan in de proef.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:56

Ooooh jaaaa! Natuurlijk! Toen je maar een kwartiertje de tijd had om los te rijden! Nu weet ik het weer! Oh, ben JIJ dat! 't duurt effe, maar dan heb je ook wat! ga nu naar bed, morgen vroeg naar Wageningen voor de ALV van de TREC vereniging (want dat doe ik dus in het zomerseizoen! )

BareFoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:06

Hallo allemaal,

ik ben vandaag met mijn dochter Peelie naar deze wedstrijd geweest. Ik heb zo het een en ander aan foto's gemaakt en er waren wat mensen die vroegen of ik ze online wilde zetten.

Bij deze, voor wie het leuk vind: http://s607.photobucket.com/albums/tt15 ... erjansdam/

Als mensen ze rechtstreekt willen ontvangen dan kan dat ook. Doe maar even een PMmetje.

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 04:07

ik was,denk ik met de stevige Haf,had dus ook 2 winst erbij,maar eerlijk gezegd niet verwacht,ik vond het zo slordig en niet fijn gaan,in maart ga ik M1 starte,ik rij nu onderlinge wedstrijden M1 maar nog geen winst gereden,iedere x net niet.Zonde Charaz dat je net tegen de winst aanzit,daar baal ik ook altijd van als dat gebeurt.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 07:52

Ik vond dat je de jouwe zeer netjes aan het lopen had Marguerite! In de proef vond ik hem erg goed lopen. Azra heeft een beetje t idee in die grote losrijbak van jippie en wil af en toe een sprintje trekken.

Elke keer net geen winst is inderdaad balen, ga in de tussen tijd hard trainen en hoop dan volgende keer winst te rijden.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:52

[quote="MirjamN"]Even denken hoor, was jij met die lange donkere vlecht? Die altijd braaf is en anders loperig wordt?

Ja, DAT BEN IK... :D

ik ben mijn haarnetje enzo kwijt :D ,daarom maar een vlecht.

SUPERMICK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:28

MirjamN schreef:
Oh ja, was dat die van jou die op de parkeerplaats moest plassen dan?

Haha, die plassende op de parkeerplaats was Mickey!
Had ie beter voor de proef kunnen doen.

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:34

Charaz schreef:
Ik vond dat je de jouwe zeer netjes aan het lopen had Marguerite! In de proef vond ik hem erg goed lopen. Azra heeft een beetje t idee in die grote losrijbak van jippie en wil af en toe een sprintje trekken.

Elke keer net geen winst is inderdaad balen, ga in de tussen tijd hard trainen en hoop dan volgende keer winst te rijden.

dat heeft Mike ook vandaar dat ik hem ook een paar rondjes liet galopperen,in de kantine zeiden ze het ook tegen mij dat Mike netjes liept en vooral dat Mike een mooie sterke achterhand heeft,maar hij wordt dan sterk aan de voorkant en daarop moet ik nu trainen.normaal zou je denken achterhand eronder dat ze voor loslaten.

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:45

maar dan moet jij ook voor loslaten ;)

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:18

casanova schreef:
maar dan moet jij ook voor loslaten ;)

ik weet het,we zijn daarmee ook bezig,en nog blijf hij sterk en drammerig,hij pakt ook zijn bit vast op rechts en wil dan niet loslaten,toen ik Mike kochte[4 jaar geleden]was het een drama,ik heb echt alle hoeken in rengalop gezien,en vandaar ook mijn angst dat ik dan vastpak en niet loslaat,echt stom van mij.maar het is ook een wereld van verschil als ik hem eerst losgooi en hij lekker uit zijn stekker laat gaan,dan dat ik er gelijk erop ga,want dan is rustig.

MirjamN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 08:49

He casanaova en supermick, leuk dat jullie even reageren! Voor de volgende keer moet ik het dan toch wel weten hoop ik! Ik start voorlopig nog geen M1, misschien volgend jaar rond deze tijd...Al ga ik wel proberen om dit buitenseizoen af en toe dressuur te rijden, want dat is beter voor hans zijn rug...

Marguerite, heb je Mike al eens door een osteopaat laten behandelen? Als hij een blokkade heeft, kan hij voor soms niet (willen) loslaten, ook al zet hij achter eronder! Ik laat Hans ook doen, want hij is gevoelig op zijn rug.

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 08:57

MirjamN schreef:
He casanaova en supermick, leuk dat jullie even reageren! Voor de volgende keer moet ik het dan toch wel weten hoop ik! Ik start voorlopig nog geen M1, misschien volgend jaar rond deze tijd...Al ga ik wel proberen om dit buitenseizoen af en toe dressuur te rijden, want dat is beter voor hans zijn rug...

Marguerite, heb je Mike al eens door een osteopaat laten behandelen? Als hij een blokkade heeft, kan hij voor soms niet (willen) loslaten, ook al zet hij achter eronder! Ik laat Hans ook doen, want hij is gevoelig op zijn rug.

Dat heb ik al gedaan,verleden jaar in april,en ook gelijk zijn zadel na laten kijken,hij heeft ook een vriendelijke dubbel gebroken d trens in met plat tussenstukje.gister heb ik hem eerst los gegooit en daarna gereden toen was hij weer braaf

Ro0sje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 12:24

Ik ben ook weer helemaal tevreden.

Had 193 en 186 punten in de B met startkaart.
Nu mag ik eindelijk L1 gaan starten!
Volgende maand, 28 februari, start ik dus l1

thessashelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:07

Ik moest helaas op het laatste moment afzeggen.. Paard was ziek en toen was ik ziek! :(:)
Gelukkig kan ik wel in februari mee doen!
Ik doe mee in de L2, officiel.. Het zal wel een drama worden, want heb 2 maanden niet gereden en Inde is nu lekker aan het etteren, maargoed, we hebben nog een maand, haha :D

Ben benieuwd hoe het is en het lijkt me erg gezellig met al die hafjes!
Hoe zien de manen er van de meeste haflingers uit? Gevlochten of los?
De mijne heeft deze zomer heel erg geschuurd dus het ziet er niet uit als het los hangt.. Als het gevlochten is ook niet hoor, want je ziet allemaal pieken.. Dat is wel jammer :o