Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:http://youtube.com/watch?v=o47VvTzkqa4
dat is haffie; dat is ongeveer 5 maanden geleden, voor dat ze naar de wei ging , zet alsjeblieft dat geluid wel uit
!
mekkie schreef:hoi meiden
sorry dat ik hier zo binnen val,maar jullie zijn mijn laatste hoop.
kent hier iemand soms de haflinger Rozalien?? winterberg x caroliena.please help me ik ben al zolang op zoek naar haar.
Babsie_Flash schreef:Naomi_Haffie schreef:http://youtube.com/watch?v=o47VvTzkqa4
dat is haffie; dat is ongeveer 5 maanden geleden, voor dat ze naar de wei ging , zet alsjeblieft dat geluid wel uit
!
Naomi ze loopt verschrikkelijk kort achter.. ze is gewoon hartstikke stijf! Geen wonder dat ze direct in galop over gaat... Sporen helpen hier echt niet bij
Naomi_Haffie schreef:Babsie_Flash schreef:Naomi ze loopt verschrikkelijk kort achter.. ze is gewoon hartstikke stijf! Geen wonder dat ze direct in galop over gaat... Sporen helpen hier echt niet bij
we hebben haar toen een hele tijd niet gereden he;
ik probeer wel snel een foto te maken als ik er longeer ofzo,
Jasia schreef:Wendy, da's lang geleden!
Wentos schreef:Jasia schreef:Wendy, da's lang geleden!
Hey! haha, was hier vanmiddag nog
Maar daarvoor even niet nee. En gisteren (en vandaag ook nog de helft van de tijd) deed m'n bokt heel gek!
@ Mekkie: sorry ken ik niet..
Babsie_Flash schreef:Ik denk dat je beter les kunt nemen ipv sporen te kopen, maar dat is mijn mening.. Ik wil je niet kwetsen Naomi
Wentos schreef:Ow, zo bedoel je Jasia. haha, maar vandaag was ik niet illegaal, want ben vandaag vrij..
Klinkt trouwens wel heel erg, als illegaal hier op bokt
Naomi_Haffie schreef:kyk ik zou heel graag les nemen met haffie, maar dat gaat niet zo makkelijk, want ikvind het heel wat om te vragen of ze elke week naar de manege willen rijden,
en ik weet niet of ik iemand in de buurt kan vinden die naar ons willen komen, en het is daar nog steeds klein.. [ de bak ]
Wentos schreef:Babs lees je bericht eens haha..
@ Naomi: en 1x in de 2 weken ofzo dan?
Babsie_Flash schreef:wel sorry dat ik het zeg, maar 999 van de 1000 manege lessen zijn k#t! het enige wat je te horen krijgt is: van hand veranderen, slangevolte rijden... je rijdt op het verkeerde been licht... dat soort onzin
Babsie_Flash schreef:wel sorry dat ik het zeg, maar 999 van de 1000 manege lessen zijn k#t! het enige wat je te horen krijgt is: van hand veranderen, slangevolte rijden... je rijdt op het verkeerde been licht... dat soort onzin
Jasia schreef:Murrna? heb je een nieuw peerd?