Hier in Belgie hebben we dat niet. Is het verplicht bij jullie ? Bij ons kan je je er wel op inschrijven dan heb je denk ik 10weken lang 1x per week les en dan examen en dan is het erop of eronder en krijg je gewoon een attest.
Zo fijn pernille dat alles zo goed gaat ! Ook een mooi paardje e
Kim_97
Geplaatst: 08-05-14 20:19
Flurk schreef:
Kim_97 schreef:
Ik heb nooit een typcursus gevolgd, ik heb denk ik me eigen 'snel' en blind leren typen ofso.
Ik tik ook met 1 vinger maar wel snel
Op de computer ik met 6 vingers en als het moet ook blind. Op mijn mobiel met 2 vingers.
Nordsvensk
Geplaatst: 08-05-14 20:24
Straks startkaart aanvragen Pernille?
PeerAppel
Geplaatst: 08-05-14 20:50
Ik typ met 9 vingers hahaha. Mijn linkerduim doet niks. Krijg de spatie zonder hem ook wel ingedrukt. Volgens mij is een typcursus niet verplicht, maar er wordt wel veel reclame voor gemaakt in groep 7&8.
Thanks voor alle complimentjes! Vind haar sportcoupe ook mooi. Wel een behoorlijke overgang! Marrit, ik zou het het liefst doen, maar ik wil eerst goed overleggen met eigenaresse (weet wel dat het mag hoor, maar even wat praktische dingetjes) en met mijn ouders. Hoop in juni wel te starten!
Hier nu ook volle zon maar eens ik gedaan ga hebben met werken en ga willen rijden zal het wel terug regenen en juist wanneer ik mijn eerste privéles ga hebben ga het stormen ! en ze heeft nog nooit het lawaai van de regen op het dak van de binnepiste gehoord dus dat ga mooi worden !
Nordsvensk
Geplaatst: 09-05-14 11:01
En regen. Ben op stal, wil eigenlijk droog naar huis omdat ik straks college heb
Eleentje
Geplaatst: 09-05-14 11:25
Mooie foto's pernille
Nordsvensk schreef:
En regen. Ben op stal, wil eigenlijk droog naar huis omdat ik straks college heb