@luca, zo die had wel lekker veel energie dan als die pas na 1 uur springen moe werd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

achja haflingers... uiteindelijk haar erdoor gereden, toen wilde ze niet goed aanspringen in de linker galop (heeft ze vaker last van) toch nog maar even de zadelmakmaker bellen hoe ik dit het beste kan oplossen
uiteindelijk toch heel lekker gereden! daarna nog even grondwerk gedaan met glenn
normann_love schreef:@sandrina, ja zeker, balen zech dat het dan nog niet zo lekker loopt nu, maar komt vast wel weer goed
@luca, zo die had wel lekker veel energie dan als die pas na 1 uur springen moe werd
Die zit altijd voorop in de hoop iets te snoepen te krijgen.
)
. Veel te koud. Kijken wat volgende week brengt......
hoop voor je dat je over een poosje je droom waar kan maken!

. God mag weten waarom. Ik op mijn jonge pony reed nog even alleen met instructrice want papa was nog niet klaar met opzadelen. Ik moest afwenden op A-C lijn en toen was het gedaan Luna schrok zo erg van die zakken dat ze compleet door het lint ging
. Ik stuurde haar weer op de hoefslag maar ze ging erg hard en maakte een erg scherpe bocht. Met als gevolg dat ik er dus naast lag. Pfff flink geschrokken, is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatste van een pony/paard afviel. Gelukkig was Luna erger geschrokken dan dat ik was. Ze keek me met grote ogen, oortjes naar voren en helemaal van streek aan. Pony gevangen en maar meteen weer opgestapt. Het was helemaal gedaan met haar, alle ontspanning van de afgelopen weken was weg. Ze was de rem kwijt en liep dwars door het bit heen. Ze bleef maar draven en draven. Pony dus maar aan de longe gedaan. Instructrice hield de longe vast en ik zat erop. Zo de hele les gereden en soms watlos gestapt zodat ze papa ook les kon geven. Uiteindelijk is het nog wel gelukt maar verder niet meer los gereden alleen gestapt...Geen idee wat er met haar is, dit heb ik al lange tijd niet meer met haar meegemaakt... Gelukkig zelf er goed afgekomen, geen pijn alleen wat schrik. Zal morgen wel wat spierpijn hebben. Gelukkig zitten er van die kunstoffen dingen in de bak dus val je erg zacht