Ik had er nog zo mn best op gedaan.....mijn aller eerste foto filmpje op you tube van willem. het lukt mij alleen maar niet om er een muziekje bij te krijgen... maar wil hem toch aan jullie laten zien.
ik heb het ook eerst met movi maker gedaan.....maar heb had zelf geen muziek op de lap top staan....dus gedeeld naar you tube en audio ruil gedaan...ik wacht alleen al sinds gisteren avond er op haha zal vast iets niet goed zijn gegaan. had het liedje ''simpley the best'' van tina turner...helaas doet ie het niet..
zo weer bijgelezen, wat heb ik onthouden. Dream is altyd degene die voorop de waterplas in duikt, zo hebben wij dus echt al een keer in het water kopje onder gegaan en leuk dat ze het vond! duikboot spelen, helaas doe ik het nu niet vanwege de blauw alg. op de heide is ze niet meer te houden met andere paarden, zijn nu erg aan het oefenen met druk los druk los druk los, spelen zodat ze toch meer op me gaat reageren. en ze is gemeten! 1.54
hilly200
Geplaatst: 03-08-11 08:46
Haha die foto van Nando,zie je ineens een paard voorbij vliegen En wat is Siska lenig Dat ziet er ( voor zover ik als westerruiter dat kan zien (A) ) al netjes uit met azkaban Wat heeft wolder een mooi koppie! Wat een prachtig filmpje van Willem ook,die glanst ook zo mooi Heeft nobbi ook ^^