Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horsii schreef:Verhuizing van peeps is super goed gegaan ze ws erg heet maar makkelijk bij je te houden.
Ze is naast de fiets gegaan en waren der binnen 10 minuutjes.
Ze was gelijk heel rustig eenmaal in der stalletje en voelt zich prima thuis.
Ze staat tussen spaanse arabieren hengsten ahah.
Foto's zijn aan het uploaden.-
Danitsja88 schreef:Hoi allemaal!
Ik zou mij graag ook bij dit topic willen voegen. Ik ben Danitsja, 22 jaar oud en kom uit Vlaardingen. Op dit moment ben ik nog student en werk ik partime.
Ik heb een sinds kort een super lieve en leuke haflinger ruin Kadans van 5 jaar. Zijn afstamming is onbekend. We zijn nu vooral aan elkaar aan het wennen en na mijn vakantie (ik ben nu nog op vakantie) gaan we lessen en beginnen met de basis. Ik sta met hem bij Stalling t Einde in Schiedam.
Mocht je meer willen weten, vragen kan altijd
Roziee schreef:Flurk; Drukdruk, wel allemaal leuke dingen gelukkig
Horsii; Fijn dat het verhuizen goed gegaan is, hij ziet er ook wel heel braaf uit! Iritant dat er een auto achter jullie reed, gewoon expres lekker midden op de weg gaan lopen dan
Leslie90; Ja wachten duurt altijd lang
Leuk dat Max binnekort naar huis komt? Staat hij nu in de opfok?
Danitsja; welkom!Wat een mooie haf en die manen
![]()
Josien; Ik ga zo je toopje kijkenHier valt het weer nog best mee, wel benauwd.
Heeft er iemand hier ook zooltjes?
Ik sinds gister maar heb er toch best wel last vanMijn voeten knakken heel de tijd en doet gewoon zeer. Maar zal met een weekje wel beter zijn
ziezo78 schreef:HOihoi allemaal!
Dit is geen topic om een dag niet te kijken want dan heb je direct weer 5 pagina`s om te lezen![]()
Ik heb vandaag lekker buiten gereden. Eerst in de wei wat dressuurmatig, daarna lekker naar buiten!
Mijn vz haf staat op een heerlijke plaats wat buitenrijden betreft. We rijden de laan uit en we zitten in het bos![]()
VAndaag hebben we over de Gorsselseheide gereden. Was erg leuk! Nog vlak langs een buizerd gereden!!
Zijn er meer mensen hier die in de omgeving van Gorssel rijden?
Hoe kan ik een foto plaatsen?
Marlis schreef:Oke jullie willen echt niet weten wat mij nou weer is overkomen. ik slaap samen met mn zus bij mn buurmeisje en is ook goede vriendin van ons want haar ouders zijn weg op de vrachtwagn. Nu wouden we net kapsalon gaan bestellen bij troje en dat gingen we via het internet doen. Wij bestelling geplaatst enzo staat er bedankt voor uw bestelling maar had nog helemal gen tijd gezien hoelaat ik kon kiezen dat het kwam. Wel stond er bij het bestellen uw bericht aan ons maar lijkt me dta je dat daar niet in moest vullen omdat als het druk is jij niet kan zeggen wil het over 15 min in huis hebbem dus ikhad er eten ingevuld haha. maar nu hebben we dus eten besteld en weten we niet hoelaat ht gaat komen of dat het uberhoudt wel gaat komen en we durven ook geen van allen te bellen.