Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pauk schreef:Jaaaa de uitslag!!
Alleen de 1e proef telde voor de uitreiking, mooi want dat was m'n beste proef..
1e proef: 186 punten en een tweede prijs
2e proef: 181 punten
Ben dus heel erg tevreden!!

was weer even leuk!
terwijl hij het buiten zoveel leuker vind! ben nu druk aan het zoeken naar lekker weidegang met inloopstal vriendin en ik hebben al wat op het oog! lekker met onze 2 hafjes
Hij is met die ander nu dwars door het hek gegaan! Ik had een touw om het hek geknoopt, zodat hij dicht zou blijven... Nu zijn ze dus maar dwars door de omheining gegaan
Beide hebben gelukkig WEER niks. Behalve dan Quick weer pijn in zn buik...
ik ga zo ff bijlezen

Freya schreef:Haffies zijn paardjes met karakter, oke ze kunnen soms erg eigewijs zijn en drammen, maar dat vind juist het mooie van een haffie. En daarbij zijn er genoeg haffie die in de sport mee draaien, ben dus niet eens met de stelling van je vader Hinke.
Een paardje wat alles maar voor je doet en alles voor zoete koek slikt is toch ook geen bal aan om te rijden.
. Hij probeert te beargumenteren waarom haflingers nergens goed voor zijn maar het is gewoon een kwestie van persoonlijke voorkeur. Okee zijn kwpn-ers zijn een stuk fijner en gaan niet op je tenen staan enzo, maar als ik op ze rijd lazer ik er altijd af omdat ze zo druk zijn. Het is maar wat je liever hebt
Madeira_ schreef:Ik heb een maagbandje, en ben donderdag opgespoten. Sinds vandaag mag ik weer 'vast' voedsel. Man, ik zit propvol, echt raar terwijl ik (voor MIJN doen) weinig heb gegeten. Ging wel trillen op een gegeven moment op Madeira, omdat ik niet gewend ben om weinig te eten.. Maar volgens mij was het ook wel even genoeg geweest voor haar, we hebben ongeveer een half uurtje gereden.